Гречаник Наталія Юріївна

Кандидат економічних наук,

доцент

 

<strong>Персональна інформація</strong><strong>Основні публікації</strong><strong>Діяльність</strong><strong>Контакти</strong>

1998-2003 – навчання по спеціальності «Маркетинг» Прикарпатського університету імені Василя Стефаника.

2009 – кандидат економічних наук, наукова спеціальність 08.00.04 (економіка та управління підприємствами); тема дисертації «Організація маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств». Захист відбувся в Національному науковому центрі “Інститут аграрної економіки” Української Академії наук.

2012 – присвоєно вчене звання доцента.

2001-2005 – ТзОВ «Скорзонера», менеджер по моніторингу. Комплексно працювала над розробкою бренду «Буковель» та розвитком соцільно-економічного потенціалу території Яремчанської міської ради Івано-Франківської області.

На умовах сумісництва працювала у 2007–2009 рр. на посаді керівника департаменту маркетингу рієлторської компанії «Прикарпатський дім».

2011-2015 – працювала заступником декана економічного факультету даного ВНЗ.
З 2003 року – по сьогоднішній день – доцент кафедри менеджменту і маркетингу ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

2021 р. – Міжнародне стажування  Університет економіки в Бидгощі 19.04.21 р.-30.05.21 р

Тема:  «Європейська та польська системи вищої освіти: практика, досвід, інноваційні методи навчання» (Dyploma) (Attachment)

2023 р. – Виробниче стажування Державне підприємство ВО «Карпати» 22.05.23-26.06.23 р.

Тема: «Використання елементів дуальної системи навчання підготовки здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» (Довідка від 29.06.23).

Статті
1. Гречаник Н. Ю. Маркетинг в системі управління соціально-економічним розвитком регіону / Н. Ю. Гречаник, І. В. Перевозова. // Інноваційна економіка. – 2016. – №5. – С. 101–110. Входить до наукометричних та бібліографічних баз РИНЦ та INDEX COPERNICUS (ICV 2013: 5.14).

2. Гречаник Н.Ю. Маркетинговий погляд на проблематику необмеженості потреб та споживчого вибору [Електронний ресурс] / Н.Ю. Гречаник // Економіка і суспільство. Мукачево, 2017. – №12. – Режим доступу до журналу: http://economyandsociety.in.ua . INDEX COPERNICUS (ICV 2015 : 3593)

3. Гречаник Н. Ю. Глобалізаційні процеси як передумова міжнародного маркетингу / Наталія Юріївна Гречаник // Інноваційна економіка. № 9 -10. – 2017. – С130-134. РИНЦ, INDEX COPERNICUS (ICV 2015 : 58.3).

4. Гречаник Н.Ю. Міжнародний маркетинг як відображення сучасних глобалізаційних процесів // Актуальні проблеми економіки регіону. – 2018. – №5. – С. 12–19. INDEX COPERNICUS (ICV 2016 : 62.80)

5. Гречаник Н. Ю. Сучасна концепція міжнародного маркетингу в умовах глобалізації економіки / Н. Ю. Гречаник, Л. І. Михайлишин // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. – 2018. – №2018. – С.130 –138.

6. Гречаник Н. Ю. Інтернет – маркетинг як метод ведення бізнесу в умовах глобалізації / Наталія Юріївна Гречаник. // Науковий економічний журнал «Інтелект ХХ. – 2018. – №5. – С. 127–131.- Index Copernicus (ICV 2016: 40.45).

7. Гречаник Н. Ю. Бренд території: необхідність викликана часом / Наталія Юріївна Гречаник // Науковий журнал “Науковий погляд: економіка та управління”. – 2018. – №1. (Index Copernicus)

8. Гречаник Н.Ю. Маркетингові дослідження стану здоровя населення як фактор формування попиту на ринку платних медичних послуг / Н.Ю.Гречаник, Т.М. Сарабин // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. – Івано – Франківськ. (Index Copernicus ICV 2016 : 62.80)

9. Гречаник Н.Ю. Контурирование маркетинга по видах на различных уровнях экономической системы. / Н. Ю. Гречаник, И. В. Перевозова // Особенности культурного развития пограничных территорий:исследования и стратегическое управление : материалы научно – практического семинара, Минск, 30-31 мая 2017: сборник научных статей. Минск: Право и економика, 2017. С. 152-156. ISBN 978-985-552-684-2

10. Гречаник Наталія Юріївна. Особливості маркетингу територій як складової системного соціально-економічного розвитку обєднаних територіальних громад умовах децентралізації. / Н.Ю. Гречаник, І.І. Плець // Науково – практичний журнал «Регіональна економіка та управління». №2 (24)травень 2019р, частина 1. – Херсон: видавничий дім «Гельветика». – С.62-66. (Index Copernicus)

11. Hrechanyk Nataliia. Identification of the indicators of the Ukraines population on the basis of marketing researchers (model of mentalization) / N. Hrechanyk, I. Perevozova, M. Pyurykn // International periodical scientific Journal “Modern Technology and Innovative Technologies” Heutiges Ingenieurwesen und innovative Technologien. Published by: Karlsruhe, Germany – С. 16–34. (Index Copernicus)

12. Hrechanyk Nataliia. Formation of entrepreneurship model by innovation activity of industrial enterprises. I. Perevozova, I. Savchenko, M.Shkurenko, O.Obelnytska, N.Hrechanyk // Journal of Entrepreneurship Education Volume 22, Special Issue, 2019. Index SСOPUS .
https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85064443119&origin=inward&txGid=7d2fa5cd80972166b52afee68bb89fb7
https://www.abacademies.org/articles/formation-of-entrepreneurship-model-by-innovation-activity-of-industrial-enterprises-7997.html

13. Hrechanyk Integration of the Supply Chain Management and Development of the Marketing System. Iryna Perevozova, Liliana Horal, Andriy Mokhnenko, Nataliia Hrechanyk, Andriy Ustenko, Oksana Malynka, Lilya Mykhailyshyn  //  International Journal of Supply Chain Management,  Vol.9, № 3, June 2020. Index SСOPUS http://ojs.excelingtech.co.uk/index.php/IJSCM/issue/view/197/showToc

14. Гречаник Н. Ю. Особливості управління формуванням та використанням фінансових ресурсів органів місцевого самоврядування в умовах децентралізації / Н. Ю. Гречаник, І. І. Плець, Р. І. Щур. // Вісник Прикарпатського університету. Економіка. – 2020. – С. 141–147.

 

Монографії
1. Гречаник Н. Ю. Маркетинг в системі управління промисловим підприємством / Наталія Юріївна Гречаник // Інноваційна діяльність та безпека підприємств: колективна монографія за заг ред. Л.М.Савчук, Daniel Fic / Наталія Юріївна Гречаник. – Дніпро: Пороги, 2017. – C.340-350. ISBN 978-617-518-337-3. (0,59 др.арк)

2. Гречаник Н. Ю. Формування та розвиток системи маркетингу: регіональні аспекти / Н. Ю. Гречаник, І. В. Перевозова // Економічні, управлінські, правові та інформаційно-технічні проблеми діяльності підприємтв: колективна монографія / І. В. Перевозова, Н. Ю. Гречаник. – Дніпро: Герда, 2016. – С. 5–27.

Тези доповідей на конференціях
1. Гречаник Н. Ю Міжнародний маркетинг та стратегія управління в умовах глобалізації бізнесу / Н.Ю. Гречаник, С.Я. Шурпа // Тенденції розвитку економіки у 2017 році: аналітичний та теоретико-методологічний аспекти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 1-2 грудня 2017 р.) / відп. за випуск д.е.н., проф. С. О. Якубовський. – Одеса : ОНУ імені І. І. Мечникова, 2017. – С. 120 – 122.

2. Гречаник Н. Ю. Вплив глобалізації на сталий місцевий розвиток / Н.Ю. Гречаник // V Міжнародна науково-практична конференція «Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи» (Одеса, 20-21 листопада 2017 року)

3. Гречаник Н. Ю. Необхідність маркетингу у розробці стратегій розвитку міст та регіонів / Н.Ю.Гречаник // Фінансово-економічний розвиток підприємницької діяльності та національної економіки: проблеми та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 24-25 листопада 2017 року) / ГО «Львівська економічна фундація». – Львів: ЛЕФ, 2017. – С. 174 – 177.

4. Гречаник Н. Ю Міжнародний маркетинг та стратегія управління в умовах глобалізації бізнесу / Н.Ю. Гречаник, С.Я. Шурпа // Тенденції розвитку економіки у 2017 році: аналітичний та теоретико-методологічний аспекти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 1-2 грудня 2017 р.) / відп. за випуск д.е.н., проф. С. О. Якубовський. – Одеса : ОНУ імені І. І. Мечникова, 2017. – С. 120 – 122.

5. Гречаник Н. Ю. Маркетингове планування як фактор підвищення результатів діяльності підприємства на ринку / Н. Ю. Гречаник // Сучасні тенденції розвитку міжнародних відносин та економіко-політичного процесу: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 5-6 жовтня 2018 року). – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2018. – С. 174 – 177.

6. Гречаник Н. Ю. Підходи до формування територіального бренду / Н. Ю. Гречаник // Соціально-економічний розвиток країн: досвід, проблеми, перспективи: збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих учених (м. Київ, 29 вересня 2018 р.). – К.: Аналітичний центр «Нова Економіка», 2018. – С. 93 – 96.

7. Гречаник Н. Ю. Глобалізаційні процеси та виклики сучасності / Н. Ю. Гречаник // Фінанси та соціальна економіка: аналіз тенденцій та науково-економічний розвиток: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 29 вересня 2018 року) / ГО «Львівська економічна фундація». – Львів: ЛЕФ, 2018. – С. 9 – 12.

8. Гречаник Н. Ю. Антикризовий маркетинг та його реалізація в організації / Н. Ю. Гречаник // Сучасні теоретичні та практичні аспекти антикризового регулювання економіки країни збірник тез наукових робіт учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 13 жовтня 2018 р.) / ГО «Центр економічних досліджень та розвитку». – О. : ЦЕДР, 2018. – С.49 – 52.

9. Гречаник Н. Ю. Основні виклики міжнародного маркетингу при веденні бізнесу організації / Н. Ю. Гречаник // Економічне зростання: стратегія, напрями і пріоритети: збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 20 жовтня 2018 року) / Східноукраїнський інститут економіки та управління. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2018. – С.52 – 54.

10. Гречаник Н. Ю. Маркетинг територій як складова системного соціально-економічного розвитку міст / Н. Ю. Гречаник // Перспективи розвитку територій: теорія і практика: матеріали Всеукраїнської науково – практичної конференції . Харків, 22-23 листопада 2018 року / Харківський національний університет міського господарства О.М.Бекетова. Одеський національний університет імені І.І. Мечникова. Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна. – Харків. – ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, 2018. – С.175 – 177.

11. Гречаник Н. Ю. Задоволення потреб особистості та проблематика споживання // Економічне зростання: стратегія, напрями і пріоритети: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 26 січня 2019 року). – Східноукраїнський інститут економіки та управління. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2019. – С.119-121.

12. Гречаник Н. Ю. Базові цілі та інструменти маркетингу регіону // Сучасні методи підвищення ефективності використання економічного потенціалу у напрямку розвитку регіональної економіки: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 26 січня 2019 року) / ГО «Львівська економічна фундація». – Львів: ЛЕФ, 2019. – С.93-95

13. Гречаник Н. Ю. Ефективна маркетингова програма підприємства // Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, обліку, менеджменту, фінансів та права: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 26 січня 2019 р.): у 7 ч. – Полтава: ЦФЕНД, 2019. – Ч. 1. С 42 – 43 с. .

14. Гречаник Н.Ю, Харук Р. Р Актуалізація науково – дослідник розробок закладів вищої освіти для потреб міста. // Науково-дослідні розробки: сучасні вимоги, оцінка ефективності, комерціалізація: матеріали круглого столу, 13-15 березня 2019 р. Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2019. − С.16-18.

15. Перевозова І., Гречаник Н.Ю. Наукові дослідження у соціально-економічному розвитку закладів вищої освіти // Науково-дослідні розробки: сучасні вимоги, оцінка ефективності, комерціалізація: матеріали круглого столу, 13-15 березня 2019 р. Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2019. − С.38-41.

16. Гречаник Н. Ю., Плець І.І. Застосування маркетингу територій у процесі реформи місцевого самоврядування та децентралізації // Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та права у сучасник умовах: збірник тез міжнародної науково – практичної конференції (Полтава, 1 червня 2019): у 7ч.- Полтава: ЦФЕНД, 2019. – Ч.7. – С.38-40.

Проекти включені до Стратегії розвитку м. Івано-Франківськ

Сертифікат Використання CRM системи Бітрікс24

Робота у Міжнародному інвестиційно-економічному форумі

Стажування Гречаник Н.Ю.

Грамота 2019

Грамота 2020

Грамота 2021

Робота в органах влади

Нагорода Івано-Франківської ОДА

З 2018 року – Сертифікаваний член Української асоціації маркетингу (УАМ) Сертифікат Українська асоціації маркетингу
2019р, 2020 р. – Член журі Всеукраїнського конкурсу – захисту науково–дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України

З 2018 року – радник міського голови міста Івано-Франківськ на громадських засадах (службове посвідчення № 709). Посвідчення радника міського голови м. Івано-Франківськ

Робота у складі комітету з управління впровадженням Стратегії розвитку міста Івано-Франківська на період до 2028 року (рішення виконавчого комітету міської ради від 27.02.2020 № 259). Робота над Стратегією розвитку м. Івано-Франківськ

Робота у  Штабі з відновлення економіки Івано-Франківської ОТГ щодо опрацювання механізмів розв’язання проблемних питань у сфері економіки та створення сприятливих умов для її розвитку (розпорядження міського голови від 09.04.2020  №151-р) Персональний склад Штабу відновлення економіки + розпорядження

Підготовка проєктної заявки для участі в обласному конкурсі розвитку місцевого самоврядування відповідно до розпорядження обласної ради від 29.05.2020р. №348-р «Про оголошення обласних конкурсів розвитку місцевого самоврядування» (цивільно-правовий договір №13 від 31.07.2020р.) Договір з управлінням економіки №13, Договір з управлінням економіки №18

Акт виконаних робіт за договором 11.12.20,  Акт виконаних робіт за договором 28.12.20

Співавтор проектів
1. Гречаник Н.Ю. Створення нового міського простору відпочинку, дозвілля та спорту на території озера та прилеглих територій у мікрорайоні Пасічна м. Івано-Франківськ та платформи формування підприємницьких навиків у молоді (14-35 років) / Н.Ю. Гречаник, М.В. Пюрик, Р.Р. Харук // Стратегія розвитку міста Івано-Франківська на період до 2020 року (затверджено рішенням 16 сесії міської ради від 27.10.17 № 276-16). – План реалізації Стратегії розвитку міста Івано-Франківська на період 2018 – 2020 рр. – С.85-86. – Режим доступу до ресурсу: http://www.mvk.if.ua/sektors/45569 Участь у проекті Тепле місто

2. Гречаник Н.Ю. Створення громадської автостоянки з станцією поповнення електромобілів у мікрорайоні Пасічна / Н.Ю. Гречаник, М.В. Пюрик, Р.Р. Харук // Стратегія розвитку міста Івано-Франківська на період до 2020 року (затверджено рішенням 16 сесії міської ради від 27.10.17 № 276-16). – План реалізації Стратегії розвитку міста Івано-Франківська на період 2018 – 2020 рр. – С.64-65. – Режим доступу до ресурсу: http://www.mvk.if.ua/sektors/45569

3. Гречаник Н.Ю. Інформаційно – маркетингові послуги (в тому числі проведення маркетингових досліджень для субєктів МСП) / Н.Ю.Гречаник, І.В.Перевозова // Стратегія розвитку міста Івано-Франківська на період до 2020 року (затверджено рішенням 16 сесії міської ради від 27.10.17 № 276-16) . – План реалізації Стратегії розвитку міста Івано-Франківська на період 2018 – 2020 рр. – С.20-21. – Режим доступу до ресурсу: http://www.mvk.if.ua/sektors/45569

 

E-mail: nataliia.hrechanyk@pnu.edu.ua
E-mail: natali.gre@gmail.com
Orcid ID: 0000-0002-1454-4936

Гуманітарний корпус, восьмий поверх, ауд. 810
(0342)55-32-32

https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=eVUXg8wAAAAJ&gmla=AJsN-F4zayoOYI8wvZPiFIpMlS0Pa4PvEshe9Ayw5U00n2C4vMUzhz9uKEBIYIPUjUOt6wF86gURUHyKW3cWke1TTsmCXeEwktpFnyKTcid0CpC8vyuxYQgu50S-ImOihHzrKnDGu0uXKNXShu2nnwCft_Z7doibHA

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника