Проект ЄС ERASMUS + ITE-VET

З 7 по 20 травня 2018 року студентка ОП «Менеджмент ЗЕД»  кафедри менеджменту і маркетингу ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника» взяла участь у семінарах у Віденському університеті економіки та бізнесу (Австрія) в межах проекту ErasmusPlus

З 7 по 20 травня 2018 року курсу кафедри менеджменту і маркетингу ОП «Менеджмент ЗЕД» Прикарпатського національного університету імені В.Стефаника – Гринишин Юлія взяла участь у семінарах у Віденському університеті економіки та бізнесу (Австрія)в межах проекту Erasmus+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» (ITE-VET).

Протягом двох тижнів студенти мали змогу ознайомитися з університетом, особливостями навчального процесу, методиками викладання, що застосовуються під час лекційних і практичних занять.

Студенти прослухали курс лекцій про Австрію та її систему освіти, особливості підготовки викладачів професійної освіти і навчання. Учасники програми відвідали семінари від провідних фахівців ReifeisenCampus, присвячений методам розробки програм навчання для співробітників  ReifeisenBank. Після занять студенти мали змогу поспілкувались із викладачами та студентами університету.

Цей досвід стане у нагоді студентам у їх майбутній професійній діяльності та сприятиме підвищенню рівня професійної освіти і навчання в Україні.

 

СЕМІНАР ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ ERASMUS «УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP

 6-7 березня 2018 р. у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна) відбувся семінар щодо реалізації проекту Erasmus+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP.

 

У семінарі взяли участь представники консорціуму у складі:

  • Університету Констанц (Німеччина);
  • Віденського університету економіки і бізнесу (Австрія);
  • Університету Валенсії (Іспанія);
  • Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (Україна);
  • Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (Україна);
  • Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна);
  • Інституту професійно-технічної освіти НАПНУ (Україна);
  • Інституту професійних кваліфікацій (Україна).

 

З вітальним словом виступили координатор проекту Томас Дайсінгер, професор Університету Констанц, та Олег Ткач, завідувач кафедри  менеджменту і маркетингу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

 

Учасники консорціуму, зокрема Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника та Львівський національний університет імені Івана Франка, презентували програми виробничої та педагогічної практики (види, цілі, перелік компетентностей, тривалість), нові педагогічні та дидактичні дисципліни навчального плану, а також очікувані результати підготовки викладачів професійної освіти і навчання. Учасники – партнери з країн ЄС, Інститут професійно-технічної освіти НАПНУ та Інститут професійних кваліфікацій виступили в якості експертів.

З доповіддю щодо підготовки викладачів професійної освіти в Швейцарії та експертною оцінкою нових навчальних планів українських партнерів – учасників проекту виступив Філіп Ґонон, професор Університету Цюріху (Швейцарія).

Учасники консорціуму обговорили план десимінації результатів проекту, а також тематику семінарів для викладачів педагогіки та дидактики з метою вивчення та імплементації досвіду країн-партнерів ЄС щодо підготовки викладачів професійної освіти і навчання.

Учасники проекту відвідали Івано-Франківський коледж ресторанного сервісу і туризму.

                        

ПРОЕКТ ERASMUS PLUS «УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP

   

Коротка назва проекту: ITE-VET

Спільний проект

Пріоритет – Розвиток потенціалу вищої освіти

Тривалість проекту: 14жовтня 2016 –  14 жовтня 2018

Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)

Цільова група: викладачі професійної освіти і навчання, вищі навчальні заклади, які здійснюють підготовку викладачів професійної освіти і навчання, та педагогічні працівники системи професійної освіти, які забезпечують практико-орієнтоване навчання

Отримувач гранту: УніверситетКонстанц, Німеччина

Партнерство:

  • Університет Констанц, Німеччина
    • Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія
    • Університет Валенсії, Іспанія
    • Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Україна
    • Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Україна
    • Львівський національний університет імені Івана Франка, Україна
    • Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук, Україна
    • Інститут професійних кваліфікацій, Україна

Мета та завдання проекту:

Метою проекту є поліпшення економічної ситуації в Україні шляхом удосконалення організації та підвищення якості системи професійної освіти.

Завдання проекту:

  • Подальше визначення структурних проблем системи професійної освіти в Україні, зокрема підготовки викладачів системи професійної освіти, шляхом вивчення та порівняння з країнами ЄС – учасниками проекту особливостейрозробленнянавчальних планів;
  • Підготовка та запровадження в українських університетах – партнерах інноваційних курсів і дидактичних матеріалів, розроблених на основі та відповідно до новітніх теорій навчання;
  • Запровадження нових форм співробітництва між університетом та школами/коледжами й інституціями, що репрезентують роботодавців, а також запровадження нових способів/напрямів набуття майбутніми викладачами раннього професійного досвіду поза межами університетських аудиторій з метою кращого задоволення потреб економіки та підвищення ефективності підготовки студентів до їхньої майбутньої трудової діяльності в якості викладачів професійної освіти.

Напрями діяльності за проектом:

  • Аналіз системи підготовки викладачів професійної освіти й системи професійної освіти та з’ясування їхніх потреб.
  • Запровадження педагогічного досвіду країн ЄС в сучасну систему педагогічної освіти.
  • Перегляд програм дисциплін і навчальних планів (педагогічної частини).
  • Запровадження нових форм практико-орієнтованого навчання.
  • Підвищення поінформованості, розповсюдження та використання результатів.
  • Координація та організація впровадження проекту.
  • Менеджмент та підтвердження якості.

 

Очікувані результати:

  I.  Проаналізовано систему підготовки викладачів професійної освіти й систему професійної освіти та з’ясовано їхні потреби.

 II.  Запроваджено педагогічний досвідкраїн ЄС у сучасну систему педагогічної освіти.

 III. Переглянутопрограми дисциплін і навчальні плани (педагогічну частину).

IV. Запроваджено нові форми практично-орієнтованого навчання.

V.  Підвищено поінформованість, здійснено розповсюдження та використано результати.

VI. Скоординовано та організовано впровадження проекту.

VII. Здійснено менеджмент та підтвердження якості.

 

Координатор проекту від України:

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

 

РОБОЧИЙ СЕМІНАР НА БАЗІ УНІВЕРСИТЕТУ ВАЛЕНСІЇ (ІСПАНІЯ) ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ ERASMUS PLUS «УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP

    

 

02-03 березня 2017 р. в Університеті Валенсії, Іспанія, відбувся воркшоп щодо реалізації проекту Erasmus+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання(ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP.

У семінарі взяли участь представники консорціуму у складі:

  • ·Університету Констанц (Німеччина);
  • ·Віденського університету економіки і бізнесу (Австрія);
  • ·Університету Валенсії (Іспанія);
  • ·Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (Україна);
  • ·Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (Україна);
  • ·Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна);
  • ·Інституту професійно-технічної освіти НАПНУ (Україна);
  • ·Інституту професійних кваліфікацій (Україна).

 

Від Прикарпатського національного університету імені В.Стефаника взяли участь: проф. Ткач О.В., завідувач кафедри менеджменту і маркетингу, проф.. Стражнікова І.В., професор кафедри педагогіки ім..Б.Ступарика та доцент кафедри менеджменту і маркетингу Мацола С.М. Відкрив зустріч професор Томас Дайсінгер, Університет Констанц.

 

З презентацією про систему професійної освіти Іспанії виступив Фернандо Маруенда (Fernando Marhuenda), професор Університету Валенсії.

Досвід підготовки викладачів професійної освіти в Іспанії презентував Хуан Апарісі (Joan Aparisi), професор Університету Валенсії.

Учасники консорціуму від України презентували свої проекти навчальних планів підготовки викладачів професійного навчання, напрями посилення практичної складової навчання та імплементації досвіду партнерів ЄС щодо підготовки викладачів.

Учасники консорціуму відвідали професійні школи CIFP Misericordiaта CNRFP Paterna, де адміністрація та викладачі закладів розповіли про особливості навчального процесу та інноваційні методи навчання, поділилися досвідом підготовки фахівців та організації педагогічної практики студентів – магістрів.

                        

          

 

РОБОЧИЙ СЕМІНАР НА БАЗІ ЛНУ ІМ.І.ФРАНКА ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ ERASMUS PLUS «УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP

   

16-18 травня 2017 року у Львівському національному університеті імені Івана Франкавідбувся семінар щодо реалізації проекту Erasmus+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP.

У семінарі взяли участь представники консорціуму у складі:

·     Університету Констанц (Німеччина);

·     Віденського університету економіки і бізнесу (Австрія);

·     Університету Валенсії (Іспанія);

·     Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (Україна);

·     Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (Україна);

·     Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна);

·     Інституту професійно-технічної освіти НАПНУ (Україна);

·     Інституту професійних кваліфікацій (Україна).

 

Від ПНУ імені В.Стефаника взяли участь: проф. Ткач О.В., завідувач кафедри менеджменту і маркетингу, проф.. Стражнікова І.В., професор кафедри педагогіки ім..Б.Ступарика та доцент кафедри менеджменту і маркетингу Мацола С.М. Відкрив зустріч професор Томас Дайсінгер, Університет Констанц.

 

Цілі та план роботи семінару окреслив координатор проекту Томас Дайсінгер, професор Університету Констанц.

Учасники консорціуму від України презентували проміжні результати роботи, зокрема проекти нових практико-орієнтованих навчальних планів підготовки викладачів професійного навчання.

Інноваційні шляхи підготовки кваліфікованих професійних кадрів, зокрема започаткування проекту «Кадрова біржа бізнес-спільноти Львівщини», презентував голова Регіональної ради підприємців Львівщини Ростислав Сорока.

Проблеми і значущість підготовки фахівців із супроводу осіб з особливими потребами на робочому місці окреслила завідувач кафедри корекційної педагогіки та інклюзії Катерина Островська.

17 травня учасники проекту відвідали експериментальний майданчик – «Центр професійної зайнятості та реабілітації осіб з інвалідністю», що функціонує на базі товариства «Родина Кольпінга у Львові».

Учасники проекту мали змогу ознайомитися із навчально-виробничою діяльністю Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного бізнесу.

Проблеми та перспективи підготовки, перепідготовки та працевлаштування фахівців обговорювалися також під час візиту до Львівського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості України.

Завершальним етапом конференції став моніторинг діяльності учасників проекту, проведений 18 травня Національним Еразмус+ Офісом в Україні. Представники організації заслухали звіти команд-учасників проекту та висловили позитивні враження про виконану роботу, відзначили високий рівень мотивації учасників проекту, згуртованості, сильний командний дух і уміння плідно співпрацювати.

                 

 

10-12 ЖОВТНЯ 2017 РОКУ У ЛЬВІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА ВІДБУВСЯ СЕМІНАР ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ В РАМКАХ ПРОЕКТУ ERASMUSPLUS «УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ (ITE-VET)»

   

10-12 жовтня 2017 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка відбувся семінар для викладачів в рамках проекту Erasmus+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» №574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP, в роботі якого прийняли участь викладачі кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика – Тетяна Завгородня, Інна Стражнікова, Інга Єгорова. Досвідом підготовки викладачів для роботи у професійних закладах освіти поділилися колеги з Німеччини, Австрії, Іспанії. Піднімалися питання щодо впровадження дуальної системи освіти. Обговорювалися культурні, національні та освітні традиції країн-учасників проекту, які безпосередньо впливають на етапи й стадії системи підготовки педагогів професійної освіти. Всім учасникам семінару було вручено сертифікати

У семінарі взяли участь представники консорціуму у складі:

·     Університету Констанц (Німеччина);

·     Віденського університету економіки і бізнесу (Австрія);

·     Університету Валенсії (Іспанія);

·     Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (Україна);

·     Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (Україна);

·     Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна);

·     Інституту професійно-технічної освіти НАПНУ (Україна).

Координатор проекту, професор Університету Констанц Томас Дайсінгер відкрив роботу семінару, окресливши його цілі та план роботи, і зробив доповідь на тему «Підготовка викладачів професійної освіти в Німеччині», в якій  охарактеризував німецьку освіту та систему підготовки викладачів для професійної освіти.

Професор Т. Дайсінгер акцентував увагу на особливостях поширеної у Німеччині дуальної системи. Ключовим завданням цієї системи є підготовка затребуваних у країні фахівців. Т. Дайсінгер відмітив, що спектр послуг у сфері професійної освіти Німеччини є широким і гетерогенним та охоплює п’ять типів професійних шкіл, які функціонують відповідно до законодавства і враховують регіональні потреби.

Продовжуючи характеристику професійної освіти в Німеччині, з доповіддю «Методика викладання в економічній освіті та її практична зорієнтованість» виступила представниця Університету Констанц Віра Браун. Нею було окреслено значущість фахової дидактики як складника професійної підготовки викладачів. У доповіді було сфокусовано увагу на розвитку професійно-діяльнісної компетентності майбутніх педагогів щодо застосування практико-орієнтованих методів, зокрема проектного навчання, ділових і рольових ігор, моделювання, тематичних досліджень.

З доповіддю «Підготовка викладача в галузі економічної та бізнес-освіти в Німеччині: розвиток професійних знань в дидактиці бізнесу та економіки» виступив Йоахім Дітріх з Університету Констанц. Він розкрив специфіку підготовки викладачів для системи економічної освіти Німеччини. Йоахім Дітріх наголосив на важливості застосування концентричного підходу до викладання економічної педагогіки. В Німеччині діє особливий механізм допуску фахівців до викладацької діяльності. Отримання диплому магістра не дозволяє викладати в університетах і професійних школах. Магістри, що відчули поклик до викладацької діяльності, мають пройти навчання на спеціальних семінарах, метою яких є підготовка до реалізації повного спектру педагогічних функцій. Тривають семінари 18 місяців і повністю присвячені викладацькій діяльності.ки організації заслухали звіти команд-учасників проекту та висловили позитивні враження про виконану роботу, відзначили високий рівень мотивації учасників проекту, згуртованості, сильний командний дух і уміння плідно співпрацювати.

                 

 

6-10 ЛИСТОПАДА 2017 Р. НА БАЗІ ПРИКАРПАТСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА (М. ІВАНО-ФРАНКІВСЬК) ВІДБУВСЯ 3-Й ТРЕНІНГ-СЕМІНАР ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ НА ТЕМУ «ПЕДАГОГІКА У ВИЩІЙ ОСВІТІ» У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО ПРОЕКТУ ERASMUS+

    

6-10 листопада 2017 р. на базі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (м.Івано-Франківськ) відбувся 3-й тренінг-семінар для викладачів на тему «Педагогіка у вищій освіті» у рамках міжнародного проекту Erasmus+«Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» №574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP.

 

У семінарі взяли участь представники консорціуму у складі:

·          Університету Констанц (Німеччина);

·          Віденського університету економіки і бізнесу (Австрія);

·          Університету Валенсії (Іспанія);

·          Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (Україна);

·          Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (Україна);

·          Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна);

·          Інституту професійно-технічної освіти НАПНУ (Україна).

 

Доповідачами семінару виступили:

·               професор Ріхард Фортмюллер;

·               професор Фернандо Маруенда-Флуікса;

·               магістри Нора Чеховські та Марія Форабергер.

 

На семінарі обговорювалися такі теми:

·              Система професійної освіти в Австрії.

·              Система професійної освіти в Іспанії.

·              Навчання викладачів з професійної освіти.

·              Навчання дидактиці.

·              Викладання загальних психолого-педагогічних дисциплін.

·              Компетентнісні та освітні  стандарти.

·              Академічна свобода в дослідженнях та викладанні.

 

Більшість тем було розглянуто крізь призму аналізу конкретних навчальних планів і програм, а також організації навчання у контексті підготовки фахівців з економічної педагогіки.

Особливу увагу проф. Р. Фортмюллер приділив важливості підготовки фахівців з економічної педагогіки саме в економічному виші з огляду на подвійний характер їхньої спеціалізації. Йдеться не тільки про можливість викладання ними економічних дисциплін, організацію внутрішньо-організаційного навчання персоналу, а й широкої популяризації економічних знань.

Протягом всього семінару велася плідна дискусія та обмін досвідом між українськими й іноземними колегами. Учасники отримали нове бачення перспектив розвитку педагогічних і психологічних напрямів освіти в економічному виші та намітили нові шляхи подальшої співпраці з іноземними та вітчизняними партнерами.

                  

 

З 6 ПО 19 ЛИСТОПАДА 2017 Р. ДОЦЕНТ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ ПРОЙШЛА СТАЖУВАННЯ, А СТУДЕНТИ ПРИКАРПАТСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У СЕМІНАРАХ В УНІВЕРСИТЕТІ КОНСТАНЦ (НІМЕЧЧИНА) В РАМКАХ ПРОЕКТУ ERASMUS+

   

З 6 по 19 листопада 2017 р. к.е.н., доцент кафедри менеджменту та маркетингу Г.В. Михайлів пройшла стажування на базі Університету Констанц (Німеччина) в межах проекту Erasmus+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» (ITE-VET)» №574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP та студенти економічного факультету, іноземних мов та педагогічного факультету ПНУ імені В.Стефаника– взяли участь у семінарах в Університеті Констанц (Німеччина) в межах проекту Erasmus+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» (ITE-VET)» №574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP.

Студенти відвідали лекційні та практичні заняття в університеті, а також  професійні школи. Учасники мали змогу вивчити особливості німецької системи освіти, зокрема підготовки викладачів професійної освіти та навчання, поспілкуватися та обмінятися досвідом зі студентами і викладачами Університету Констанц.

Найбільше враження на студентів справили сприятливі умови для навчання – наявність науково-дослідних лабораторій із сучасним обладнанням, величезної бібліотеки, оснащеної комп’ютерами та ноутбуками, яка працює в режимі 24/7 (в якій навіть можна відпочити). У стінах університету панує сприятлива та творча атмосфера, викладачі завжди готові прийти на допомогу.

                         

 

20.11–03.12.2017 Р. СТУДЕНТИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТІВ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У СЕМІНАРАХ В УНІВЕРСИТЕТІ ВАЛЕНСІЇ (ІСПАНІЯ) В МЕЖАХ ПРОЕКТУ ERASMUS+

   

20.11–03.12.2017 р. студенти економічного та педагогічного факультетів взяли участь у семінарах в Університеті Валенсії (Іспанія) в межах проекту Erasmus+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання» (ITE-VET).

Студенти відвідували лекції, практичні заняття та консультації разом зі студентами Університету Валенсії. Студенти працювали в групах над проектами, присвяченими соціальним інститутам світу, вивчали, яким має бути сучасний педагог та соціальний працівник. Після лекцій студенти спілкувались з викладачами та студентами університету, вивчали культуру та традиції валенсійців.

:0cm; text-align:justify;background:white’>Студенти відвідали лекційні та практичні заняття в університеті, а також  професійні школи. Учасники мали змогу вивчити особливості німецької системи освіти, зокрема підготовки викладачів професійної освіти та навчання, поспілкуватися та обмінятися досвідом зі студентами і викладачами Університету Констанц.

Найбільше враження на студентів справили сприятливі умови для навчання – наявність науково-дослідних лабораторій із сучасним обладнанням, величезної бібліотеки, оснащеної комп’ютерами та ноутбуками, яка працює в режимі 24/7 (в якій навіть можна відпочити). У стінах університету панує сприятлива та творча атмосфера, викладачі завжди готові прийти на допомогу.

  

 

РОБОЧИЙ СЕМІНАР НА БАЗІ ВІДЕНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЕКОНОМІКИ І БІЗНЕСУ (АВСТРІЯ) ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ ERASMUSPLUS «УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP

   

5-6 грудня 2017 року у Віденському університеті економіки і бізнесу (Австрія) відбувся семінар щодо реалізації проекту Erasmus+ «Удосконалення практико-орієнтованої підготовки викладачів професійної освіти і навчання (ITE-VET)» № 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP.

 

У семінарі взяли участь представники консорціуму у складі:

·           Університету Констанц (Німеччина);

·           Віденського університету економіки і бізнесу (Австрія);

·           Університету Валенсії (Іспанія);

·           Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (Україна);

·           Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (Україна);

·           Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна);

·           Інституту професійно-технічної освіти НАПНУ (Україна);

·           Інституту професійних кваліфікацій (Україна).

Від Прикарпатського національного університету імені В.Стефаника взяли участь: проф. Ткач О.В., завідувач кафедри менеджменту і маркетингу, проф.. Стражнікова І.В., професор кафедри педагогіки ім..Б.Ступарика та доцент кафедри менеджменту і маркетингу Мацола С.М.

З вітальним словом виступили координатор проекту Томас Дайсінгер, професор Університету Констанц та РіхардФортмюллер, професор Віденського університету економіки і бізнесу.

Учасники консорціуму, зокрема Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника та Львівський національний університет імені Івана Франка, презентували нові практико-орієнтовані навчальні плани підготовки викладачів професійної освіти і навчання. Учасники – партнери з країн ЄС, а також Інститут професійно-технічної освіти НАПНУ та Інститут професійних кваліфікацій виступили з результатами експертизи навчальних планів.

Учасники консорціуму обговорили питання організації виробничої та педагогічної практики студентів, посилення педагогічної та дидактичної складових підготовки викладачів професійної освіти та навчання, напрями підвищення якості професійної світи через удосконалення підготовки викладачів.

Учасники проекту відвідали професійну школу з підготовки фахівців інженерних та ІТ спеціальностей.