Профорієнтаційна робота

План  профорієнтаційної роботи кафедри менеджменту і маркетингу на 2021 рік

 

1.      Заходи Відповідальні Термін Вступ на ОР бакалавр Вступ на

ОР магістр

2. Участь у “Днях відкритих дверей” організованих університетом та економічним факультетом зокрема Завідувач кафедри

Викладачі кафедри

березень-травень +
3. Укласти договори про співробітництво з навчальними закладами щодо профорієнтаційної роботи Зав. кафедрою,

викладачі

березень-травень + +
4. Провести  виїзні “Дні відкритих дверей” в дистанційній формі на період пандемії. Відп. за проф.роботу

Благун І.І.

постійно +
5. Створити електронну базу даних потенційних абітурієнтів Відп. за проф.роботу

Благун І.І.

Викладачі долучаються до виконання

упродовж  року +
6. Залучення студентів факультету до профорієнтаційної діяльності та ефективна комунікація Викладачі кафедри постійно + +
7. Провести конкурс відеороликів на спеціальності кафедри та його постійна промоція Викладачі кафедри лютий-липень + +
8. Провести заходи в рамках наукового гуртка кафедри «Новітній маркетинг» на актуальну проблематику із запрошенням широкого кола студентів (в тому числі, активна робота з контингентом студентів). Проінформувати завчасно щодо часу та форми проведення заходу. Проектна група відповідних освітньої програми «Маркетинг»

 

упродовж  періоду + +
9. Провести заходи в рамках наукового гуртка кафедри на актуальну проблематику із запрошенням широкого кола студентів (в тому числі, активна робота з контингентом студентів). Проінформувати завчасно щодо часу та форми проведення заходу Проектна група відповідних освітніх програм кафедри

 

упродовж  періоду + +
10. Відображати на електронній сторінці кафедри інформацію про профорієнтаційні заходи та поточну діяльність кафедри відповідно до подання її викладачами Усі викладачі кафедри упродовж  періоду + +
11. Популяризація спеціальностей серед потенційного кола зацікавлених осіб та робота із стейкхолдерами. Оцінка результату співпраці. Проектні групи.

Викладачі кафедри

упродовж  періоду + +
12. Провести виставку-презентацію спеціальностей з наступним висвітленням у ЗМІ. Викладачі, куратори груп упродовж  періоду + +
13. Профорієнтаційні заходи в ліцеях Івано-Франківської ТГ, області та інших регіонах (особиста участь, студенти спеціальності та ін.). Завідувач кафедри. Викладачі кафедри упродовж  періоду + +
14. Підготовка зразків рекламної продукції з питань діяльності кафедри для учнів загальноосвітніх та середніх спеціальних навчальних закладів. Проектні групи ОП кафедри.

Викладачі кафедри

упродовж  періоду  

 

+

 

 

+

15. Провести рекламну кампанію через сайт кафедри (на основі розроблених презентаційних матеріалів) та на особистих соціальних сторінках викладачів. Шурпа С.Я. (робота із сайтом)

Усі викладачі кафедри долучаються

упродовж  періоду + +
16. Розповсюдити рекламні матеріалі у загальноосвітніх і середніх спеціальних навчальних закладах. Викладачі кафедри упродовж  періоду + +
17. Провести гостьові лекції від успішних  випускників кафедри із залучення зацікавлених осіб; робота із поточним контингентом студентів ЗВО Викладачі кафедри упродовж  періоду + +
18. Провести зустріч викладачів кафедри менеджменту і маркетингу та студентів (в т.ч. абітурієнтів) з випускниками, роботодавцями, керівниками підприємств Завідувач кафедри. Викладачі кафедри упродовж  періоду  

+

 

+

19. Забезпечити чергування викладачів у Приймальній комісії економічного факультету Завідувач кафедри. Викладачі кафедри

 

Липень – серпень + +

 

Доповнення. Відповідно рішення ректорату від 29.03.2021 та  розпорядження декана економічного факультету  № 10 від  02.04.2021 р. про посилення профорієнтаційної роботи структурними підрозділами університету щотижня викладачами вносяться дані на гугл-диск стосовно виконаної роботи:

https://drive.google.com/file/d/13HV1jatzdCkvA2EMKnM_nm6tCsmE5l_T/view?usp=sharing

 

Відкритий профорієнтаційний захід 21 квітня 2021