Новітній маркетинг

Науковий гурток: Новітній маркетинг

(розпочав роботу з 2 семестру 2020-2021 н.р.)

(план)

Ініціатива створення гуртка «Новітній маркетинг» пов’язана із викликами сьогодення: турбулентність середовища ініціює пошук нових підходів для розв’язання завдань маркетингу різних видів економічної діяльності, які б ураховували сучасні реалії розвитку соціально-економічних процесів (глобалізація економіки, взаємопроникнення різних культур, формування світового ринку знань тощо), нові можливості, що спричинені цифровізацією процесів, інформатизацією людської діяльності та швидкості оновлення інформації. У цих умовах наявна перманентна необхідність підвищення ефективності управління процесами вдосконалення наявних та розроблення нових інструментів і методів маркетингу, які б ураховували нові ринкові можливості й загрози, особливості цільових ринків і давали б змогу конкретним підприємствам, організаціям підвищувати конкурентоспроможність, посилювати свої ринкові позиції та досягати стратегічних цілей. Саме таке бачення доцільності роботи наукового гуртка є в членів проектної групи ОП «Маркетинг»: доц. Гречаник Н.Ю (гарант програми), доц. Благун І.І., доц. Шурпа С.Я.

Наукова робота студентів є важливою складовою їх професійної підготовки, синергії теоретичної та практичної підготовки, формування системи знань та досягнення цілей навчання освітньої програми «Маркетинг» загалом.

Формування сучасного фахівця з маркетингу потребує освоєння найновіших досягнень цієї науки. Це означає, що класичний маркетинг має бути  базовою частиною підготовки і є визначальним для набуття загальних та спеціальних компетентностей маркетолога та програмних результатів навчання за освітньою програмою «Маркетинг».

Під час реалізації освітньої програми «Маркетинг», додатково,  ми вбачаємо багатосторонню роботу над опануванням новітніх ідей з маркетингу та формування новітнього способу економічного мислення та soft skills впродовж життя.  Саме такий  підхід створює можливість відображувати актуальні тенденції маркетингу в практичному бізнесі та враховувати їх у діяльності наукового гуртка «Новітній маркетинг», який є відкритий для усіх студентів ОП «Маркетинг»

Роботу гуртка «Новітній маркетинг» можна вважати доцільною і ефективною, якщо здобувач відчує спроможність гнучко обирати інструменти вирішення прикладних завдань підприємства чи організації будь-якої сфери економічної діяльності. Важливим є  розуміння здобувачами можливостей сучасного маркетингу, постійного творчого пошуку, самонавчання відповідно до змін у науці, економіці та суспільстві у контексті глобальних тенденцій розвитку та світових цінностей (план).

 

“Маркетинг-інтенсив”
 за участі студентів, випускників кафедри та стейкхолдерів
Кафедра менеджменту і маркетингу  з 11 лютого по19 лютого  організувала курс лекційних та практичних занять, які відображають сучасну тематику та трендові виклики маркетингу.
11 лютого 2021
Спікер №1. Бура Максим – магістр кафедри менеджменту і маркетингу, спеціальність “Маркетинг”. Досвід роботи в таргетингу більше 3х років.
Тема: “Що таке таргетинг, як він працює”
     
 12 лютого 2021
Спікер №2. Ілля Богатчук:
– Магістр з Маркетингу та практикуючий Digital-Маркетолог.
– За три роки професійної діяльності займався SMM-менеджментом та веденням понад 30 клієнтів. Серед яких є великі національні й регіональні компанії, як SHEN, Philips, Signify, Mazda так і середній чи малий бізнес.
– Понад 300 тис. гривен рекламних бюджетів
– У минулому керівник та редактор медіа-проєктів.
– Композитор та музикант.
Тема: “SMM у 2021. Що це? Навіщо? Який профіт?”
    
15 лютого 2021
Спікер № 3. Рижих Денис
Досвід роботи у сфері інтернет маркетингу складає 1,5 роки. Розпочав свій шлях в даній сфері в маркетинговій агенції у Львові. Через пів року переїхав зі Львова до Коломиї, де став смм-маркетологом. На початку жовтня 2020 року переїхав з Коломиї до Києва де почав ознайомлюватись зі сферою CPA маркетингу. Влаштувався в велику арбітражну команду в відділ фарму акаунтів.
В середині січня звільнився з київської команди та вирішив відкрити власний офіс для команди фармерів.
Тема: «Основи арбітражу трафіку. CPA маркетинг»
  
16 лютого 2021
Спікер № 4. Вікторія Леськів (сенатор економічного факультету)
* студентка-магістранка
* працюю у сфері маркетингу близько двох років
* вважає, що інвестиція у свою освіту – наймудріший вклад кожного
Тема: «Продуктовий маркетинг vs. Маркетинг на споживача: як закохати аудиторію у свою справу»
   
17 лютого 2021
Спікер № 5. Світлана Давосир
Таргетолог компанії «Lutsenko Agency»
Тема: «Facebook Ads: алгоритми та принципи»
       
18 лютого 2021
Спікер № 6. Сарабин Тетяна
Директор «Оксфорд Медікал».
Тема: “Медіапланування в роботі маркетолога. Загальна характеристика Google Ads. Google Analytics”
Студентка розпочала свій кар’єрний шлях маркетолога ще на третьому курсі. Яка сміливо відкрила для себе таємниці професії та продовжує щодня свій пошук….
Сьогодні – вона успішна бізнес-леді, яка турботливо координує роботу близько 100 осіб.
    
19 лютого 2021
Спікер № 7 наймолодший: Антонія Баніцька.
Студентка НУ “Львівська політехніка”, інститут архітектури та дизайну.
Захоплюється творчістю та креативом, особливо художнім мистецтвом, дизайном середовища та графічним дизайном.
Тема: “Як за допомогою інструмента Adobe Illustrator створити цікаві та яскраві логотипи і банери”
Антонія в режимі онлайн продемонструвала всі етапи створення логотипу в Adobe Illustrator.
Крок за кроком, від створення фігур до підбору кольорової палітри, шрифтів та тіней.
Ефір з ароматом кави…