Проблеми формування та управління асортиментом, якістю та безпекою товарів та послуг у контексті виходу на зовнішні ринки

Керівник гуртка  – Шурпа Світлана Ярославівна

кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу

Науковий гурток: Проблеми формування та управління асортиментом, якістю та безпекою товарів та послуг у контексті виходу на зовнішні ринки 

Адаптація асортименту McDonald’s  на зовнішні ринки через виконання соціально-етичної концепції маркетингу

Як і в будь-якій країні, McDonald’s адаптує меню до смакових звичок народу – Індія не виняток. Окреме меню без м’яса (вегітаріанське). Окремо все, що містить м’ясо – м’ясо знову ж таки не яловичина і не свинина (корова священна в Індії та мусульман багато в Індії) – тому з м’яса тільки курка.

Фінансове благополуччя – формула беззбитковості для кожного.

17 уроків фінансової спроможності
1. Багаті впевнені: «Я – творець свого життя». Бідні впевнені: «Від мене нічого не залежить».
2. Багаті працюють, аби стати багатшими. Бідні працюють, аби не стати біднішими.
3. Багаті стають багатими. Бідні хочуть стати багатими.
4. Багаті мислять глобально. Бідні мислять дрібно.
5. Багаті розглядають можливості. Бідні зациклені на перешкодах.
6. Багаті пишаються заможними і успішними людьми. Бідних бентежить багатство і успіх.
7. Багаті спілкуються з багатими і успішними людьми. Бідні спілкуються з бідними і невдахами.
8. Багаті прагнуть заявити про себе і свої достоїнства. Бідні не люблять рекламу будь-якого роду.
9. Багаті люди вище своїх проблем. Бідні їх гіперболізують.
10. Багаті вміють приймати подарунки долі. Бідні не вміють.
11. Багаті воліють отримувати гроші за результати своєї роботи. Бідні надають перевагу отримувати гроші за відроблені години.
12. Багаті віддають перевагу «і те, і інше». Бідні обирають «або те, або інше».
13. Багатих турбує особистий капітал. Бідних турбує сума окладу.
14. Багаті майстерно розпоряджаються грошима. Бідні не вміють поводитися з грошима.
15. На багатих працюють їх гроші. Бідні працюють ради грошей.
16. Багаті діють без побоювання. Бідних зупиняє страх.
17. Багаті кожну мить свого життя вчаться і ростуть. Бідні вважають, що знають достатньо.

(планзвіт)

Публікації студентів_МК 2020

Товарознавчі аспекти інформаційного забезпечення асортиментних позицій
У межах дисципліни Товарознавство учасники наукового гуртка розглянули всі деталі процесу сублімації. Студент-практик заочної форми навчання Іван Васенда поділився секретами приготування кави, продемонстрував способи виробництва розчинної та заварної кави. Тонкощі аромату вирували в ефірі, міцність кави, прожарка зерен, рівень помолу – і це далеко не все, що треба знати при виборі смачної кави. Учасниками заходу стали студенти-бакалаври спеціальностей кафедри.
    

Управління якістю та безпечністю товарів і послуг у контексті виходу на зовнішні ринки

Сучасні процеси глобалізації в торгівлі, необхідність інтеграції нашої держави в міжнародні економічні відносини обумовлюють потребу пошуку та розширення сфер господарської діяльності. Однією з найбільш пріоритетних для нашої країни є продовольча сфера, що характеризується значним сировинним і виробничим потенціалом, високими експортними можливостями. Розвиток у цій галузі стримується переважно за відсутності на вітчизняних підприємствах харчового ланцюга чітко налагоджених систем управління безпечністю харчових продуктів.

    

 

Особливості формування та управління упаковкою товарів як елементом маркетингової інформації
      Останнім часом упаковка продукції відіграє все більшу і більшу роль у маркетинговій діяльності промислових і торговельних підприємств.
Упаковка – це оболонка готового продукту, яка одночасно повинна виконувати кілька життєво важливих для нього функцій: можливість розподілу його вмісту за вагою або кількістю, збереження та зручність транспортування продукту, його ідентифікацію, інформаційну функцію, зокрема рекламну, тощо.
     Упаковка має істотне, а часом і вирішальне значення у сприйнятті того чи іншого бренду. Крім того, упаковка на сьогодні нерідко стає зразком прикладного мистецтва, промографіі; як предмет для колекціонування, свідченням тих чи інших історичних подій розвитку; використана упаковка може слугувати для дитячої творчості, як вторинна сировина, напівфабрикат тощо. Усе це підтверджує необхідність розвитку і вдосконалення упаковки як одного із об’єктів інноваційного маркетингу промислового або торговельного підприємства.
  

 

Реалізація можливостей сучасного маркетингу

Представники викладацького складу кафедри заслухали наукові виступи студентів щодо найактуальніших тенденцій управлінської діяльності та сучасних трендів маркетингу.

Відзначили найкращі виступи: Савків Іван (магістр, Маркетинг), Королько Назар (магістр, Менеджмент ЗЕД), Паращич Марічка (4курс, Менеджмент ОіА) та Михайлишин Марія (2курс, Маркетинг).

Особливо за креативність відзначили: Воробчак Ірину, Гулей Мар’яну, Давосир Світлану та Пертовську Марину.

 

  

 

     

 

 

Бізнес-семінар “Анатомія бізнесу

Студенти та викладачі кафедри менеджменту і маркетингу відвідали бізнес-семінар “АНАТОМІЯ БІЗНЕСУ”. Основна ідея дати відповідь на питання: Чому вас обмежують конкуренти або лідер завжди на крок попереду?.
Найцікавіші виступи: “Інструменти для автоматизації бізнесу”, “Роль бренду у створенні унікального клієнтського досвіду”, Анігіляція чи вибух нових ідей”.

                    

Управління якістю та безпечністю товарів і послуг у контексті виходу на зовнішні ринки

Практична робота наукового гуртка: сортування, пересортиця, дегустація.
Чай — напій, що отримується заварюванням, варінням або настоюванням підготовленого листа чайного куща. Чаєм також називається сухе листя чайного куща, призначене для заварювання цього напою. У розширеному сенсі — будь-який листяний або трав’яний настій.
      
Тонкощі роботи у Facebook
Реклама в інтернеті – один з найефективніших і найшвидших способів впоратися з фінансовими труднощами і зробити свій бізнес стабільним і прибутковим.
Серед усіх найбільших соціальних платформ світу Facebook пропонує найбільш широкі рекламні можливості. Власнику бізнесу пропонується цілий ряд рекламних рішень, які дозволяють ефективно взаємодіяти з аудиторією.
Facebook дозволяє компаніям розміщувати рекламні оголошення, орієнтовані на певну аудиторію, в стрічці новин користувачів, правій колонці аккаунта, показувати їх у мобільному додатку, просувати відео і пропонує безліч інших опцій.
      
Екскурсійно-дегустаційна робота наукового гуртка

Сік зелених паростків пшениці містить:

  • 32 види різних вітамінів, серед яких вітаміни А, С, Е, групи В та інші.
  • Мікроелементи: залізо, цинк, калій, кальцій, фосфор.
  • Хлорофіл.
  • Протеїни, амінокислоти, вуглеводи.
  • Більше 450-ти видів різноманітних ферментів, необхідних для підтримки здоров’я в тілі.
  • І те, чого не можна дослідити в хімічних лабораторіях, – потужну життєву енергію!!!
         

Управління якістю та безпечністю товарів і послуг у контексті виходу на зовнішні ринки

     

 

 

Грандіозне свято нерухомості – Real Estate IF Awards & Forum

Представники кафедри відвідали форум до дня рієлтора з фокусною тематикою «Місто для людей». Найкращі забудівники міста презентували свої проекти.

Форум – це місце розвитку лідерів галузі. Подія яка покликана об’єднати учасників ринку нерухомості для формування найкращих бізнес та соціальних проектів, які мають відповідати сучасним європейським стандартам якості та зробити наше місто комфортним та сучасним.

Мета свята – довести, що кооперація завжди вигідніша, аніж конкуренція.

    

 

 

Науково-практична конференція

«Сталий розвиток Прикарпаття в контексті глобалізаційних процесів»

 

 

 

Конференція Ukrainian Leaders: Your Way For Development!