Освітній рівень “бакалавр”

 

Цілі ОП (Освітньої програми) «Маркетинг» та програмні результати навчання відповідають сучасним тенденціям розвитку спеціальності 075 «Маркетинг» та ринку праці. Тенденції розвитку спеціальності відображені, зокрема, в затвердженому МОН України стандарті вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (накази МОНУ від 05.12.2018 р. № 1343).

В регіоні функціонують підприємства, установи та організації, які потребують висококваліфікованих спеціалістів в сфері маркетингу, що здатні ефективно працювати в мінливих ринкових умовах.

Головне управління статистики в Івано-Франківській області зазначає, що у 2019 році в області діяло 8595 економічно активних підприємств – суб’єктів підприємницької діяльності (з них: 7 – великих, 338 – середні, 8250 – малих). Кожне з них функціонує в умовах ринку і потенційно може розглядатись як об’єкт маркетингової діяльності. Відповідність ОП “Маркетинг” сучасним тенденціям розвитку ринку праці  Тенденції розвитку спеціальності і ринку праці (статистика).

У загальній кількості підприємств найбільшу частку (96%) складають малі підприємства, за цим показником область посіла 5 місце серед регіонів України. Частка великих та середніх підприємств склала 4% в загальній їх кількості в області, проте в них працювало 65,4% загальної кількості найманих працівників підприємств, якими забезпечено 76,2% загального обсягу реалізації продукції (товарів, послуг).

У розрахунку на 10 тисяч осіб наявного населення області припадало 402 суб’єкти господарювання (63 – підприємства, 339 – фізичних осіб–підприємців). Питома вага підприємств у загальній кількості суб’єктів господарювання у 2019 році склала 15,6% . За кількістю підприємств серед регіонів держави область посіла 14 місце, у розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення – 15 місце.

Можна стверджувати, що загалом позитивні тенденції нашого міста, Івано-Франківської міської територіальної громади та області загалом дозволяють оптимістично прогнозувати питання підготовки фахівців із спеціальностей 075 «Маркетинг».

 

Прийом на освітній рівень бакалавра на перший курс здійснюється на основі сертифікатів Українського центру оцінювання якості освіти.

Для вступу абітурієнт до заяви, поданої в паперовій формі, додає:

– документ державного зразка про повну середню освіту і додаток до нього;

– сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання;

– копію документа, що посвідчує особу та громадянство;

– чотири кольорові фото розміром 3х4 см, електронне фото шириною 120 пікселів та висотою 150 пікселів;

– копію ідентифікаційного податкового номера;

– теку на зав’язках та один конверт.

Прийом на навчання на освітній рівень бакалавра на другий (третій) курс осіб, які здобули освітній ступінь молодшого бакалавра, ОКР молодшого спеціаліста, для здобуття ОКР бакалавра здійснюється за результатами фахового іспиту.

Для вступників, які є випускниками коледжів, що мають укладений (чинний) договір про співпрацю з Університетом, при вступі за спеціальністю однієї галузі знань, результати підсумкової атестації зі спеціальності зараховуються як результати вступного фахового іспиту.

В якості оцінки фахового іспиту приймається оцінка за підсумкову атестацію із додатку до диплому ОКР молодшого спеціаліста.

МОЖЛИВОСТІ ПОДАЛЬШОГО НАВЧАННЯ: