Менеджмент (менеджмент організацій і адміністрування)

Підготовка фахівців з Менеджменту

Загальні відомості

Галузь знань: 07 “Управління та адміністрування”
Спеціальність 071 “Менеджмент організацій і адміністрування ”
Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) другий (магістерський)
Кваліфікація Бакалавр з менеджменту Магістр з менеджменту
Випускова кафедра Кафедра менеджменту і маркетингу

 

1.Освітньо кваліфікаційний рівень – Бакалавр

Ліцензований обсяг набору – 60 осіб.

Термін навчання: 4 роки.

Форма навчання: денна, заочна.

 

Менеджер базового рівня є відповідальним за виконання наступних функцій на підприємстві:

  1. Адміністративна функція:
    • здатність надавати обґрунтовані пропозиції щодо формування та розроблення загальнодержавної та регіональної політики;
    • здатність здійснювати процес розвитку та стимулювання (мотивування) персоналу і уміння продемонструвати знання з теоретичних в державної та регіональної політики в процесі;
    • здатність здійснювати організаційне проектування;
    • уміння ефективно організувати групову роботу на основі знань процесів групової динаміки та принципів формування команди;
    • здатність прогнозувати та планувати цілі діяльності організації та підрозділів;
    • здатність розробляти системи стратегічного, поточного (тактичного) та оперативного контролю діяльності;
    • здатність здійснювати контроль за виконанням рішень та забезпечення виконавчої дисципліни з питань охорони праці, техніки безпеки та екологічної безпеки в організації.
  2. Інформаційно-аналітична функція:
    • здатність оцінювати вплив макроекономічного середовища на функціонування організацій та органів влади;
    • здатність розуміти економічні основи функціонування організації для збору інформації з метою прийняття рішень, планування діяльності та контролю;
    • здатність збирати та обробляти первинну інформацію, виявляти загальні тенденції розвитку організації;
    • здатність оцінювати результати фінансово-економічної діяльності;
    • здатність здійснювати аналізування операційної та інвестиційної діяльності організації, використовувати результати для підготовки управлінських рішень.
  3. Підприємницька функція:
    • уміння знаходити та оцінювати нові ринкові можливості та формулювати бізнес-ідею;
    • здатність розробляти бізнес-плани створення та розвитку нових організацій, напрямів діяльності, продукції (товарів, послуг);
    • здатність демонструвати та застосувати знання з теорії держави і права, основ цивільного, господарського, трудового та інших галузей права;
    • уміння демонструвати знання та уміння здійснювати управлінські функції на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства;
    • здатність здійснювати маркетингові дослідження для розробки та реалізації маркетингової політики, організації та контролю маркетингової діяльності;
    • здатність проведення рекламних кампаній, презентацій, включаючи роботу на спеціалізованих виставках;
    • здатність організовувати і контролювати виконання виробничої програми Здатність координувати та регулювати взаємовідносини з контактними аудиторіями.

 

Доступ до подальшого навчання: 

Бакалавр з менеджменту може продовжити навчання на другому циклі вищої освіту (рівень —  магістр) за спеціальностями:

  •  «Менеджмент організацій і адміністрування»;
  •  «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»;
  • «Маркетинг».

 

        

2.Освітньо кваліфікаційний рівень – Магістр

Ліцензований обсяг набору – 30 осіб.

Термін навчання: 1 рік і 4 місяці.

Форма навчання: денна, заочна.

Випускник з кваліфікацією «Магістр» займається широким колом питань:

  • Вміння визначати стратегічні та тактичні цілі та розробляти комплекс заходів щодо їх досягнення;
  • вміння визначати конкурентні переваги підприємства;
  • вміння коригувати прогнозні показники ефективності діяльності з урахуванням фактору інфляції та динаміки обмінних курсів;
  • вміння аналізувати, планувати і прогнозувати обсяги реалізації продукції та закупівель;
  • здатність до розроблення ефективної організаційної структури управління діяльністю підприємства;
  • здатність до розроблення системи мотивування працівників у сфері;
  • здатність до формування ефективної системи моніторингу та контролю за діяльністю підприємства-суб’єкта;
  • здатність визначати масштаби та причини відхилень фактичних показників результативності від планових;
  • здатність розробляти нормативи та стандарти з метою досягнення цілей організації;
  • здатність адаптувати стратегію підприємства до змін умов середовища;
  • здатність координувати та балансувати взаємовідносини із контактними аудиторіями;
  • здатність до аналізування і розрахунку основних економічних показників діяльності підприємства;
  • здатність до підбору фахових інформаційних ресурсів, ведення аналітичного пошуку й узагальнення інформаційного блоку досліджень, формування прес-релізів та оглядів фахової вітчизняної та зарубіжної літератури;
  • здатність до формування комплексу теоретичних знань щодо умов та особливостей правових форм організації міжнародної діяльності;
  • здатність розробляти нормативи та стандарти з метою досягнення цілей організації на міжнародному ринку.

 

Магістр може обіймати посади:

  • завідувач відділу (самостійного);
  • завідувач відділу (в складі управління);
  • завідувач сектору;
  • заступник директора департаменту — начальник відділу;
  • заступник начальника управління (самостійного) — начальник відділу;
  • керівник головного управління;
  • керівник служби;
  • керівники фінансових, бухгалтерських, економічних, юридичних та адміністративних підрозділів та інші керівники;
  • помічники керівників підприємств, установ та організацій;
  • асистент;
  • викладач вищого навчального закладу.

 

Доступ до подальшого навчання: 

Магістр за спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування» може продовжити навчання в аспірантурі вищого навчального закладу.