Підготовка фахівців з Менеджменту
Загальні відомості
Галузь знань: | 07 “Управління та адміністрування” | |
Спеціальність | 071 “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності ” | |
Рівень вищої освіти | перший (бакалаврський) | другий (магістерський) |
Кваліфікація | Бакалавр з менеджменту | Магістр з менеджменту |
Випускова кафедра | Кафедра менеджменту і маркетингу |
1.Освітньо кваліфікаційний рівень – Бакалавр
Ліцензований обсяг набору – 60 осіб.
Термін навчання: 4 роки.
Форма навчання: денна, заочна.
Менеджер базового рівня є відповідальним за виконання наступних функцій на підприємстві:
- Адміністративна функція:
- здатність надавати обґрунтовані пропозиції щодо формування та розроблення загальнодержавної та регіональної політики;
- здатність здійснювати процес розвитку та стимулювання (мотивування) персоналу і уміння продемонструвати знання з теоретичних в державної та регіональної політики в процесі;
- здатність здійснювати організаційне проектування;
- уміння ефективно організувати групову роботу на основі знань процесів групової динаміки та принципів формування команди;
- здатність прогнозувати та планувати цілі діяльності організації та підрозділів;
- здатність розробляти системи стратегічного, поточного (тактичного) та оперативного контролю діяльності;
- здатність здійснювати контроль за виконанням рішень та забезпечення виконавчої дисципліни з питань охорони праці, техніки безпеки та екологічної безпеки в організації.
- Інформаційно-аналітична функція:
- здатність оцінювати вплив макроекономічного середовища на функціонування організацій та органів влади;
- здатність розуміти економічні основи функціонування організації для збору інформації з метою прийняття рішень, планування діяльності та контролю;
- здатність збирати та обробляти первинну інформацію, виявляти загальні тенденції розвитку організації;
- здатність оцінювати результати фінансово-економічної діяльності;
- здатність здійснювати аналізування операційної та інвестиційної діяльності організації, використовувати результати для підготовки управлінських рішень.
- Підприємницька функція:
- уміння знаходити та оцінювати нові ринкові можливості та формулювати бізнес-ідею;
- здатність розробляти бізнес-плани створення та розвитку нових організацій, напрямів діяльності, продукції (товарів, послуг);
- здатність демонструвати та застосувати знання з теорії держави і права, основ цивільного, господарського, трудового та інших галузей права;
- уміння демонструвати знання та уміння здійснювати управлінські функції на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства;
- здатність здійснювати маркетингові дослідження для розробки та реалізації маркетингової політики, організації та контролю маркетингової діяльності;
- здатність проведення рекламних кампаній, презентацій, включаючи роботу на спеціалізованих виставках;
- здатність організовувати і контролювати виконання виробничої програми Здатність координувати та регулювати взаємовідносини з контактними аудиторіями.
Доступ до подальшого навчання:
Бакалавр з менеджменту може продовжити навчання на другому циклі вищої освіту (рівень — магістр) за спеціальностями:
- «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»;
- «Менеджмент організацій і адміністрування»;
- «Маркетинг».
2.Освітньо кваліфікаційний рівень – Магістр
Ліцензований обсяг набору – 30 осіб.
Термін навчання: 1 рік і 4 місяці.
Форма навчання: денна, заочна.
Випускник з кваліфікацією «Магістр» займається широким колом питань:
- Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін в практичній зовнішньоекономічній діяльності;
- здатність застосовувати знання та розуміння для розв’язання проблем зовнішньоекономічної діяльності господарюючого суб’єкта;
- здатність розробляти стратегічні альтернативи розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства;
- здатність до формування програм ефективної співпраці з наявними та потенційними іноземними постачальниками;
- здатність до аналізування чинного законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності;
- володіння знаннями законодавчих норм вітчизняного і зарубіжного законодавства у сфері укладання міжнародних комерційних угод;
- здатність здійснювати якісне документально-інформаційне забезпечення митого супроводу зовнішньоекономічної діяльності;
- здатність до оцінювання результатів впровадження інновацій у сфері митної діяльності суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності;
- здатність до обґрунтування шляхів реалізації конкурентних переваг туристичних агенцій на міжнародному ринку;
- здатність до формування комплексу теоретичних знань щодо умов та особливостей правових форм організації міжнародної туристичної діяльності;
- здатність розробляти нормативи та стандарти з метою досягнення цілей туристичної організації на міжнародному ринку.
Магістр може обіймати посади:
- завідувач відділу (самостійного);
- завідувач відділу (в складі управління);
- завідувач сектору;
- заступник директора департаменту — начальник відділу;
- заступник начальника управління (самостійного) — начальник відділу;
- керівник головного управління;
- керівник служби;
- керівники фінансових, бухгалтерських, економічних, юридичних та адміністративних підрозділів та інші керівники;
- начальник відділу зовнішньої кооперації;
- менеджер (управитель) із зовнішньоекономічної діяльності;
- експерт із зовнішньоекономічних питань;
- консультант із зовнішньоекономічних питань;
- фахівець з державних закупівель;
- фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку;
- помічники керівників підприємств, установ та організацій;
- інспектор з експорту;
- агент з митного оформлення;
- агент з міжнародного туризму;
- митний інспектор;
- асистент;
- викладач вищого навчального закладу.
Доступ до подальшого навчання:
Магістр за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» може продовжити навчання в аспірантурі вищого навчального закладу.