Науковий гурток: Marketing
Керівник гуртка – Благун Іван Іванович
доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту і маркетингу
Cучасний ринок сповнений новими викликами та можливостями, серед яких – зростаюча роль глобальної конкуренції, скорочення життєвих циклів товарів, різкі та непередбачувані зміни попиту. Конкурентне середовище вимагає від бізнесу опанування нових підходів до маркетингу.
Отже, цілком очевидно, що основою успішної ринкової діяльності сучасного бізнесу виступають саме маркетинг та система управління маркетингом, яка охоплює всі функціональні сфери його діяльності.
Мета діяльності студентського наукового гуртка: залучення студентів до проведення науково-дослідної діяльності, підвищення рівня фахової майстерності та професійної підготовки здобувачів вищої освіти , участі у наукових та бізнес-проектах, науково-практичних заходах та конкурсах, створення умов для творчого зростання у процесі навчання і оволодіння фахом для майбутньої професійної діяльності та кар’єрного росту.
Завдання студентського наукового гуртка:
- поглиблення знань з фахових дисциплін;
- формування вміння проводити науково-дослідницьку роботу у сфері маркетингу;
- участь членів гуртка та інших студентів у науково-практичних конференціях, семінарах, круглих столах та конкурсах;
- сформувати навички роботи з науковою маркетинговою інформацією та основними засобами її аналізу і систематизації;
- проведення засідань наукового гуртка з метою поглибленого аналізу обраної проблематики;
- розроблення студентських проектів та підтримка їх реалізації.
_______________________________________________________________________________________
Міжнародного конкурсу «Золотий компас»
Онлайн-нагородження переможців та призерів XV Міжнародного студентського конкурсу маркетингових, PR-проектів та стартапів «Золотий компас» відбулося 30 червня. Організатором заходу виступив Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнєця.
Відрадно зазначити, що збірна команда студентів економічного факультету Прикарпатського національного університету стала призером міжнародного конкурсу «Золотий компас», посівши III-тє місце у секції «Маркетинг».
До складу команди ПНУ увійшли студенти кафедри менеджменту і маркетингу – Оксана Головецька, Оксана Майданська, Юлія Довбенко, Мар’яна Хоптій та Марта Морицан. Керівник команди – доктор економічних наук, професор Іван Благун.
У межах програми конкурсу наша команда презентувала розроблений маркетинговий проєкт для справжньої діючої компанії. Студенти обрали місцеву компанію NADIYA. Ознайомитися детальніше з проєктом можна тут.
Загалом у фіналі взяло участь 11-ть команд з різних університетів України.
Всеукраїнський конкурс «Соціально відповідальне ведення бізнесу – складова сталого розвитку»
Студентка спеціальності 075 ОП «Маркетинг» другого (магістерського) рівня Майданська Оксана під керівництвом проф. Благуна І.І. взяла участь у Всеукраїнському конкурсі наукових робіт «Соціально відповідальне ведення бізнесу – складова сталого розвитку» з нагоди 30-ї річниці Незалежності України.
Даний конкурс проводився Державною установою «Інститутом економіко-правових досліджень імені В.К. Мамутова Національної академії наук України» з її Центром перспективних досліджень і співробітництва з прав людини у сфері економіки, Секретаріатом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Донецьким науковим центром НАН України та МОН України, Українським координаційним центром з підвищення правової освіти населення.
Основною метою Конкурсу є підтримка обдарованої молоді та створення умов для її творчого зростання, зокрема шляхом заохочення до науково- дослідної роботи з проблематики соціального відповідального ведення бізнесу.
Конкурс проводився у вересні грудні 2021року.
Конкурс студентських наукових робіт
Студентка спеціальності 075 ОП Маркетинг другого (магістерського) рівня Пилипюк Ольга під керівництвом проф. Благуна І.І. взяла участь у Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей де здобула перемогу у першому турі.
Команда гуртка Marketing достойно виступила у конкурсі від
Unilever Future Leaders League де було представлено 177 команд.
Всі члени команди нагороджені відповідними сертифікатами учасників.
Підготовка та презентація роботи на участь у Фестивалі соціальної реклами (роботу виконав Андрій Бігун).
Робота на фестиваль соціальної реклами:
Розробка персонального логотипа в Canva.
Знайомство з учасниками гуртка.
Починаєм освоювати Canva. Розробка цілей і завдань гуртка, самопрезентація членів гуртка презентація в Canva.