Благун Іван Іванович

Доктор економічних наук,
професор

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

2007-2012 рр. навчався у Прикарпатському національному університеті ім. В. Стефаника на спеціальності “Фінанси і кредит” та здобув кваліфікацію магістр з фінансів, викладач економіки.

2012-2015 рр. навчався у аспірантурі ДВНЗ “Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника”.

Науковий ступінь: Кандидат економічних наук (2015), спеціальність 08.00.08 – гроші, фінанси і кредит.

Тема дисертації: «Механізм формування стратегій управління банківською системою України»

2017 р. – отримання  сертифікату з англійської мови рівня В2 (B2 Благун І.І.)

Членство в Українській асоціації маркетингу сертифікат УАМ

З 2014 року і по теперішній час працює на кафедрі менеджменту і маркетингу.

На посаді доцента кафедри з 2020 року.

Доктор економічних наук, 08.00.08 – гроші, фінанси і кредит, 2021 р.

Тема дисертації “Стійкість банківської системи України в умовах турбулентності фінансового ринку”.

На посаді професора кафедри з 2021 року.

Міжнародний освітній грант (сертифікат)

Монографії

  1. Дмитришин Л.І., Благун І.І. Формування стратегій управління банківською системою України : монографія / Л.І. Дмитришин, І.І. Благун; ДВНЗ «Прикарп. нац. ун-т ім. В. Стефаника» – Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2016. – 212 с.
  2. Благун І.І. Банківська система України в умовах турбулентності фінансового ринку: теорія, методологія, практика : монографія. Івано-Франківськ; ДВНЗ «Прикарп. нац. ун-т ім. В. Стефаника», 2020.  364 с
  3. Благун І.І. Digital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесу/ Іван Іванович Благун // Цифровізація економіки як фактор економічного зростання :колективна монографія / За заг. ред. О. Л. Гальцової. – Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – 260 с.ISBN 978-966-992-552-0

Статті у  Scopus, Web of Science Core Collection.

  1. Blahun I.I.Cognitive model for banking system development in Ukraine. Actual Problems of Economicsthis link is disabled, 2013, 142(4), pp. 209–217
  2. Dmytryshyn, L., Blahun, I.A methodological approach to development and optimization a set of parameters for a company’s creditworthiness evaluating. Economic Annals-XXIthis link is disabled, 2014, 7-8, pp. 52–55.
  3. Dmytryshyn, L., Blahun, I.A model for achieving the allocative efficiency of credit resources in Ukraine’s banking system. Banks and Bank Systemsthis link is disabled, 2016, 11(3), pp. 5–16.
  4. 4.Blahun I.S.and Blahun I.I. The Relationship Between World and Local Stock Indices I.S.Blahun and I.I.Blahun // Montenegrin Journal of Economics. – 2020. – Volume 16. – Issue #1. – P. 55-67.
  5. Blahun, Ivan S., Ivan I. Blahun, and Semen I. Blahun. “Assessing the stability of the banking system based on fuzzy logic methods.” Banks and Bank Systems 15.3 (2020): 171-183.

Статті у фахових виданнях

  1. Благун І.І. Особливості формування раціональної поведінки учасників фінансового ринку. Наукові записки національного університету “Острозька академія”. Серія : Економіка. 2017. 5(33). С. 52-56.
  2. Благун І.І.,Гринів Л.В. Особливості маркетингу послуг страхування життя. Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника . – 2017. – Випуск I-II (65 66).C.393-402.
  3. Благун І.І. Аномалії на фінансових ринках як фактор ірраціональної поведінки інвесторів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. 2017. 2 (50). С. 239-244.
  4. Благун І.І. Форми ефективності фінансових ринків: концептуальний підхід. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. 2017. 18. С.32-40.
  5. Благун І.І. Аналіз гіпотези ефективності фінансових ринків з позиції поведінки інвесторів. Вісник Чернівецького торгово–економічного інституту. 2017. Випуск I-II (65-66). C. 393-402.
  6. Благун І.І. Формування ринкових цін на акції під впливом ф’ючерсів на нафту. Бізнес-Інформ. 2018. 12. С. 340-347.
  7. Благун І.І. Валютний курс і ціни контрактів на нафту: моделювання взаємного впливу. Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2018. 2. С. 98-106.
  8. Благун І.І. Діагностика сучасного стану фінансового ринку України. Моделювання регіональної економіки 2018. 2 (32).С.166-175.
  9. Благун І.І. Цінові зв’язки між ринками акцій та облігацій. Світ фінансів. 2019. 1(58). С. 28-42.
  10. Благун І.І. Причинний зв’язок між ринком акцій та валютним курсом в Україні. Проблеми економіки. 2019. 1 (39). С. 199-207.
  11. Благун І.І. Фінансовий ринок України – сучасний погляд на сутність поняття. Вісник Сумського державного університету. Серія «Економіка». 2019. 2. С. 175-183.
  12. Благун І.І. Вплив фінтех на розвиток фінансового ринку України. Вісник Одеського національного університету. Економіка. 2019. 4 (77). С.112-117.
  13. Благун І.І. Взаємозв’язки між ринками акцій: прогнозування на основі фондових індексів. Проблеми системного підходу в економіці. Збірник наукових праць. Київ 2019.Випуск. 4 (Частина I) С.148-158.
  14. Благун І.І. Необанки як нова бізнес-модель фінансового посередництва. Причорноморські економічні студії. Науковий журнал. Одеса 2019.Випуск. 45 С.134-140.
  15. Благун І.І., Шурпа С.Я. Маркетингові дослідження цінності бренду. Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника . – 2020. – Випуск XV .C.158-163.
  16. Благун І.І. Інфраструктура фінансового ринку України: стан та перспективи розвитку. Accounting & Finance / Oblik i Finansi . 2019, Issue 86, p 63-69. 7p.
  17. Благун І.І. Банки як головні учасники фінансового ринку. Бізнес-навігатор Випуск 6.1-2 (56) 2019.С.137-143.
  18. Буднікевич І. М., Благун І. І., Крупенна І. А., Бокучава В. Б. Напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Бізнес Інформ. 2020. №8. C. 266–277.https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-8-266-277
  19. Благун І.І. Банкоцентричність фінансового ринку України. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського Серія: Економіка і управління Том 31 (70). № 1, 2020.С.202-210.
  20. Благун І. І., Шурпа С. Я., Надіївська С. П. Лійка продажів, як елемент просування для підприємств регіону в період пандемії. Ефективна економіка. 2020. № 11. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8353 (дата звернення: 01.02.2021). DOI: 10.32702/2307-2105-2020.11.77
  21. Папп В. В., Благун І. І., Бошота Н. В. Роль маркетингу в активізації діяльності суб’єктів туристичного бізнесу. Бізнес Інформ. 2020. №11. C. 473–477.https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-11-473-477
  22. Благун І. І., Шурпа С.Я. Місце платформи tiktok в маркетинговій діяльності на ринку України. Східна Європа: економіка, бізнес та управління 2020. №4 (27). C. 41–45.https://doi.org/10.32782/easterneurope.27-7
  23. Благун І. І., Папп В. В., Бошота Н. В. Особливості маркетингової діяльності туристичних підприємств в Україні. Бізнес Інформ. 2021. №8. C. 210–216. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-8-210-216
  24. Благун І. І., Ус М. І. Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти. актуальні проблеми інноваційної економіки № 1 / 2021 Всеукраїнський науковий журнал.С.83-89.
  25. Благун І., Гриневич Л. Маркетинг креативних індустрій: сучасні напрями розвитку. Український журнал прикладної економіки. 2021. Том 6. № 2. С. 107 – 112.
  26. Благун І.І., Гриневич Л.В. Маркетинговий аналіз креативної індустрії в контексті їх впливу на післявоєнний розвиток територій. Інфраструктура ринку. 2022. № 67. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/67-2022
  27. Благун І.І., Гриневич Л.В. Маркетинговий менеджмент в системі управління банківською установою. Вісник Хмельницького національного університету Серія: «Економічні науки» №4, 2022. С.135-139.

 

Тези

  1. Благун І.І, Гулей М.В. Формування стратегії просування бренду на ринок // Матеріали Регіональної науково-практичної конференції “ Сталий розвиток Прикарпаття в контексті глобалізаційних процесів ”Івано-Франківськ. – 2018.с.31-35.
  2. Благун І.І. Вітчизняний фінансовий ринок: фактори впливу. Фінансово-кредитні системи в умовах зміни ділових циклів: Збірник тез доповіді Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 15 трав. 2019 р.). К. Київ. нац. торг.-екон. ун-т. 2019. С. 12-14.
  3. Благун І.І. Сучасний стан та тенденції розвитку фінансового ринку України. Фінанси, банківська справа та страхування в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку в кризовій економіці: Збірник наукових праць Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 21-22 берез. 2019 р.) Дніпро. ДДАЕУ. С. 7-9.
  4. Благун І.І., Баляк Т.М. Event-marketing-дієвийспосіб підвищення лояльності до бренду. Актуальні проблеми соціально-економічного розвитку: регіональні особливості та світові тенденції.Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів та молодих вчених 23 жовтня 2019 р., Україна, м. Івано-Франківськ.
  5. Благун І.І., Надіївська С.П. Вірусний маркетинг–ефективність використання та ключові елементи         Актуальні проблеми соціально-економічного розвитку: регіональні особливості та світові тенденції. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів та молодих вчених 23 жовтня 2019 р., Україна, м. Івано-Франківськ.
  6. Благун І.І., Хоптій Н. М. Мотивація в менеджменті. Актуальні проблеми соціально-економічного розвитку: регіональні особливості та світові тенденції. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів та молодих вчених 23 жовтня 2019 р., Україна, м. Івано-Франківськ.
  7. Благун І. І. Волатильність та турбулентність фінансових ринків. Фінансове регулювання зрушень в економіці України: зб. наукових праць IV Міжн. наук.-практ. конф., 24 берез. 2020 р. Мукачево : Мукачівський державний університет. С. 8–11.
  8. Благун І. І.Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства в умовах пандемії. Напрями підвищення ефективності діяльності підприємства: зб. наукових праць XXІ Міжн. наук.-практ. конф., 22 жовтня. 2020 р. Черкаси : Черкаський державний університет.
  9. Благун І. І., Мартинюк М. І.Ощадливе виробництво – головна мета та цільові орієнтири. Інноваційний розвиток науки та освіти: глобальний та національний виміри змін: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 9 вересня 2021 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2021. 75 с.
  10. Благун І. І., Андрушко А. І., Хоптій Н. М. Мотивація як засіб ефективного менеджменту громадських організацій. The 2nd International scientific and practical conference ―Achievements and prospects of modern scientific research‖ (January 11-13, 2021) Editorial EDULCP, Buenos Aires, Argentina. 2021. 618 p.
  11. Благун І. І., Андрушко А. І., Хоптій Н. М. Особливості застосування стратегій в міжнародному бізнесі в умовах кризи. The 6th International scientific and practical conference “Actual trends of modern scientific research” (January 17-19, 2021) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2021. 767 p.
  12. Благун І.І, Пилипюк О.Д. Управління маркетингом на підприємствах роздрібної торгівлі. Наука, освіта та суспільство: тенденції, виклики, перспективи: збірник тез доповідей міжнародної науково-практична конференції (Полтава, 1 лютого 2022 р.) с.35-37

 

Методичні рекомендації

  1. Благун І.І., Олексюк В.М., Волощук І.А. Методичні рекомендації для проходження навчальної практики студентів спеціальностей 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг». Івано-Франківськ, 2017. – 30 с.
  2. Благун І.І., Гринів Л.В., Шурпа С.Я., Методичні рекомендації щодо проходження навчальної практики з дисципліни «Вступ до фаху» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальностей 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг» освітнього рівня «бакалавр». Івано-Франківськ, 2019. – 29 с.
  3. Благун І.І., Ткач О.В., Баланюк С.І., Михайлів Г.В. Методичні рекомендації, щодо підготовки і виконання курсових робіт з дисципліни “Маркетингові дослідження” для студентів спеціальності 075 Маркетинг. Івано-Франківськ, 2020. – 29 с.
  4. Благун І.І. Методичні вказівки, до практичних занять та самостійної роботи, поточного і підсумкового контролю знань з дисципліни “ WEB-маркетинг SMM ” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання Івано-Франківськ, 2022. 72 с.
  5. Благун І.І. Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи, поточного і підсумкового контролю знань з дисципліни «Медіапланування» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання Івано-Франківськ, 2022. 72 с.
  6. Благун І.І. Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи, поточного і підсумкового контролю знань з дисципліни «Маркетинговий аналіз» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання Івано-Франківськ, 2022. 36 с.
  7. Благун І.І.Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи, поточного і підсумкового контролю знань з дисципліни «Операційний менеджмент» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Менеджмент організації та адміністрування» та «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» спеціальності 073 «Менеджмент» денної і заочної форм навчання Івано-Франківськ, 2022. 72 с.
  8. Благун І.І.Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи, поточного і підсумкового контролю знань з дисципліни «Основи дизайну та копірайтинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання Івано-Франківськ, 2022. 72 с.

E-mail: ivan.i.blahun@pnu.edu.ua

Гуманітарний корпус, восьмий поверх, ауд. 810

Blahun, Ivan I. – Author details – Scopus Preview

https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=D6PMV4cAAAAJhttps://www.researchgate.net/profile/Ivan_Blahunlinkedin.com/in/іван-благун-43103a1a5

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника