Шурпа Світлана Ярославівна

Кандидат економічних наук
доцент

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Освіта:

2003-2008 р.р. навчалася у Прикарпатському національному університеті ім. В. Стефаника на спеціальності “Маркетинг”, отримала кваліфікацію “економіст-маркетолог”.
2008-2011 р.р. навчалася у аспірантурі ДВНЗ “Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника”.

 

Науковий ступінь:

Кандидат економічних наук (2014), спеціальність 08.00.07 – демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика.

Тема дисертації: «Підвищення ефективності інвестування в людський капітал в Україні»

2019 р. отримала звання доцента кафедри менеджменту і маркетингу.

 

Підвищення кваліфікації:

2018 р. – отримання  сертифікату з англійської мови рівня В2 (В2 Шурпа)

 

2019 р. – Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу 28.10.19 р. – 03.12.19 р.

Тема: «Стратегічні імперативи сучасного менеджменту та маркетингу» (Довідка № 46-35-335/1 від 24.12.2019)

2021 р. – Міжнародне стажування  Університет економіки в Бидгощі 19.04.21 р.-30.05.21 р

Тема:  «Європейська та польська системи вищої освіти: практика, досвід, інноваційні методи навчання» (Dyploma) (Attachment)

2023 р. – Виробниче стажування Державне підприємство ВО «Карпати» 22.05.23-26.06.23 р.

Тема: «Використання елементів дуальної системи навчання підготовки здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» (Довідка  від 29.06.23).

Член “Української асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти” (УАРМБО)

Член ГО “Об’єднання маркетологів України”

 

Статті у фахових виданнях

  1. Шурпа С.Я. Роль соціально відповідального маркетингу у відтворенні людського капіталу капітал / С.Я.Шурпа // Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Серія: Економіка. 2018. — Випуск 13. — С. 136—141.
  2. Абрамович І.О., Шурпа С.Я. Оцінка ефективності діяльності персоналу в контексті впровадження нових технологій на підприємствах енергетичного сектору України / О.І. Абрамович, С.Я.Шурпа // Науково-практичний журнал«Ринок праці та зайнятість населення». — № 1-2(58). 2019  — С. 77-82.
  3. Шурпа С.Я. перспективи пошуку фінансування для наукових стартапів  в Україні  / С.Я.Шурпа // Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Серія: Економіка. 2019.  — Випуск 14. — С. 157—160.
  4. Домуз О. О., Шурпа С. Я. Вплив факторів зовнішнього середовища на розвиток нестандартних форм зайнятості у банківському секторі за сучасних умов / О.О.Домуз, С.Я.Шурпа // Науково-практичний журнал. Ринок праці та зайнятість населення. —4(60)/2019. — С. 5-12.
  5. Благун І.І., Шурпа С.Я. Маркетингові дослідження цінності бренду / І.І. Благун, С.Я.Шурпа // Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Серія: Економіка. 2020. — Випуск 15. — С. 158-163.
  6. Благун І.І., Шурпа С. Я., Надіївська С. П. Лійка продажів, як елемент просування для підприємств регіону в період пандемії / І.І. Благун, С.Я. Шурпа, С.П. Надіївська // Ефективна економіка. 2020. № 11. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8353. DOI: 10.32702/2307-2105-2020.11.77
  7. Благун І.І., Шурпа С.Я. Місце платформи tik tok в маркетинговій діяльності на ринку України / І.І. Благун, С.Я. Шурпа // Електронне наукове фахове видання. Науково-практичний журнал. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. Випуск 4 (27) . 2020. – С. 41-45.
  8. Гречаник Н.Ю. Формування і корегування стереоипів споживчої поведінки як феномен когнітивної та соціальної взаємодії / Н.Ю.Гречаник, С.Я.Шурпа, П.В.Козин // Науковий збірник «Теоретичні та прикладні питання економіки». Випуск 2(43). Київ, 2021. – С.100-116.

Статті у  Scopus, Web of Science Core Collection

  1. Грішнова О. А., Брінцева О. Г., Шурпа С. Я. Фіктивізація людського капіталу та нові ризики в сфері зайнятості / О.А.Грішнова, О.Г.Брінцева, С.Я.Шурпа // Науковий вісник Полісся № 1 (9), ч. 2, 2017. С. 91-98.

Монографії

  1. Інвестування в людський капітал у системі чинників забезпечення гідної праці : монографія / [О. А. Грішнова, О. В. Дорош, С. Я. Шурпа] ; за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. О. А. Грішнової. — К. : КНЕУ, 2015. —222, [2] с.

Тези наукових доповідей

  1. Шурпа С.Я. Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживачів / С. Я. Шурпа // Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання // Праці міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених. Том 3 / Ред. кол. Хаджинов І.В. (голова) та ін. – Вінниця: Дон.НУ імені Василя Стуса, 2016. – 84с.
  2. Шурпа С.Я., Гречаник Н.Ю. Міжнародний маркетинг та стратегія управління в умовах глобалізації бізнесу / Н.Ю. Гречаник, С.Я. Шурпа // Міжнародна науково-практична конференція «Тенденції розвитку економіки у 2017 році: аналітичний та теоретико-методологічний аспекти», (Одеса, 1-2-грудня 2017)  / відп. за випуск д.е.н., проф. С. О. Якубовський. – Одеса : ОНУ імені І. І. Мечникова, 2017. – С. 120 – 122.
  3. Шурпа С.Я. Системи управління бренд-орієнтованим підприємством / С. Я. Шурпа // Підтримка підприємництва та інноваційної економіки в праві ЄС, Латвії та України // I Міжнароднa міжгалузевa конференція 7 грудня Латвія, Рига, 2018. – С. 135 – 139.
  4. Шурпа С.Я. Переваги використання крос-маркетингу в соціальних мережах / С. Я. Шурпа // Інструменти регулювання національної економіки та національної безпеки в умовах сучасних глобальних викликів: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 17-19 жовтня 2019 р.) – Хмельницький: ХНУ, 2019. – С. 94-95.
  5.  Шурпа С.Я. Тенденції розвитку інтернет-маркетингу / С. Я. Шурпа // актуальні проблеми соціально-економічного розвитку: регіональні особливості та світові тенденції: Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів та молодих вчених (м. Івано-Франківськ , 23 жовтня 2019 р.) – Івано-Франківськ: ПНУ, 2019. – С. 271-273.
  6. Шурпа С. Я., Фуштей С. Р. Особливості формування бренду / С. Я. Шурпа, С.Р. Фуштей // актуальні проблеми соціально-економічного розвитку: регіональні особливості та світові тенденції: Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів та молодих вчених (м. Івано-Франківськ , 23 жовтня 2019 р.) – Івано-Франківськ: ПНУ, 2019. – С. 257-259.
  7. Шурпа С. Я., Черепій Д. В. Стратегія формування позитивного іміджу підприємства / С. Я. Шурпа, Д.В. Черепій // актуальні проблеми соціально-економічного розвитку: регіональні особливості та світові тенденції: Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів та молодих вчених (м. Івано-Франківськ , 23 жовтня 2019 р.) – Івано-Франківськ: ПНУ, 2019. – С. 263-265.
  8. Шурпа С. Я. Маркетингове коригування поведінкових стереотипів споживачів / С. Я. Шурпа, О. В. Дзюбак, Х. М. Федорів. // Міжнародна науково-практична конференція «Механізми державного регулювання конкурентоспроможності національної економіки»: тези доп. – Ужгород: 5 грудня 2020. – С. 151-154.
  9. Шурпа С.Я. Формування стереотипів поведінки споживача / С. Я. Шурпа, О.Я. Головецька // The 6th International scientific and practical conference “Actual trends of modern scientific research” (January 17-19, 2021) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2021. 767 p. – С. 707-713.

 

Методичні рекомендації

  1. Гречаник Н.Ю, Шурпа С.Я. Робоча програма щодо проходження переддипломної  практики   студентів денної та заочної  форм навчання з спеціальності 8.03050701 «Маркетинг». – Івано–Франківськ, 2015. – 34с.
  2. Гречаник Н.Ю, Шурпа С.Я. Робоча програма проходження виробничої практики   студентів денної та заочної  форм навчання напряму підготовки 6.03050701 «Маркетинг». – Івано–Франківськ, 2015. – 31с.
  3. Гречаник Н.Ю, Шурпа С.Я. Методичні рекомендації до  написання дипломної роботи бакалавра для студентів 4 курсу спеціальності 6.03050701 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. – Івано – Франківськ, 2015. – 23 с.
  4. Шурпа С.Я. Методичні рекомендації проходження  виробничої практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня денної та заочної форм навчання. – Івано-Франківськ, 2019. – 39 с.
  5. Ткач О.В., Романюк М.Д., Шурпа С.Я., Гречаник Н.Ю., Копчак Ю.С. Методичні рекомендації проходження  переддипломної практики для студентів 2 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання, освітнього рівня «магістр». – Івано-Франківськ, 2019. – 40 с.
  6. Ткач О.В., Романюк М.Д., Гречаник Н.Ю., Копчак Ю.С., Шурпа С.Я. Методичні рекомендації проходження виробничої практики студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг». – Івано–Франківськ, 2019. – 38 с.
  7. Методичні рекомендації для виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальностей 075 «Маркетинг» освітнього рівня «бакалавр» Укладачі: к.е.н, Шурпа С.Я. – Івано-Франківськ, 2018. – 29 с.

 

Учасник науково-дослідної тематики “Формування стратегії соціально-економічного розвитку регіону: людський вимір” (номер державної реєстрації 013У003548).

Керівник науково-дослідної роботи студентів: науковий гурток “Проблеми формування та управління асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг у контексті виходу на зовнішні ринки”

Здійснює наукове консультування у межах компетенції дисциплін:

Довідка Надія

Довідка Карпати-Індик

Довідка УБ-БДТ

Довідка ПБС

Довідка А-Простір

Довідка Оксфорд Медікал

 

Член ГО Об’єднання маркетологів України

Член Української асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО)

Грамота Профспілка

Сертифікат Платформа соціальних інновацій

Грамота профкому

Сертифікат Тайм-менеджмент

Почесна грамота від ТзОВ Фірма Надія