На кафедрі менеджменту і маркетингу ведуть роботу наступні:
Наукові гуртки:
1.Проблеми формування та управління асортиментом, якістю та безпекою товарів та послуг у контексті виходу на зовнішні ринки (план–звіт).
2. Розвиток науково-технічного потенціалу регіонів та його роль у формуванні конкурентоспроможної національної економіки (план-звіт).
3. Новітній маркетинг
Ініціатива створення гуртка «Новітній маркетинг» пов’язана із викликами сьогодення: турбулентність середовища ініціює пошук нових підходів для розв’язання завдань маркетингу різних видів економічної діяльності, які б ураховували сучасні реалії розвитку соціально-економічних процесів (глобалізація економіки, взаємопроникнення різних культур, формування світового ринку знань тощо), нові можливості, що спричинені цифровізацією процесів, інформатизацією людської діяльності та швидкості оновлення інформації. У цих умовах наявна перманентна необхідність підвищення ефективності управління процесами вдосконалення наявних та розроблення нових інструментів і методів маркетингу, які б ураховували нові ринкові можливості й загрози, особливості цільових ринків і давали б змогу конкретним підприємствам, організаціям підвищувати конкурентоспроможність, посилювати свої ринкові позиції та досягати стратегічних цілей. Саме таке бачення доцільності роботи наукового гуртка є в членів проектної групи ОП «Маркетинг»: доц. Гречаник Н.Ю (гарант програми), доц. Благун І.І., доц. Шурпа С.Я.
Наукова робота студентів є важливою складовою їх професійної підготовки, синергії теоретичної та практичної підготовки, формування системи знань та досягнення цілей навчання освітньої програми «Маркетинг» загалом.
Формування сучасного фахівця з маркетингу потребує освоєння найновіших досягнень цієї науки. Це означає, що класичний маркетинг має бути базовою частиною підготовки і є визначальним для набуття загальних та спеціальних компетентностей маркетолога та програмних результатів навчання за освітньою програмою «Маркетинг».
Під час реалізації освітньої програми «Маркетинг», додатково, ми вбачаємо багатосторонню роботу над опануванням новітніх ідей з маркетингу та формування новітнього способу економічного мислення та soft skills впродовж життя. Саме такий підхід створює можливість відображувати актуальні тенденції маркетингу в практичному бізнесі та враховувати їх у діяльності наукового гуртка «Новітній маркетинг», який є відкритий для усіх студентів ОП «Маркетинг»
Роботу гуртка «Новітній маркетинг» можна вважати доцільною і ефективною, якщо здобувач відчує спроможність гнучко обирати інструменти вирішення прикладних завдань підприємства чи організації будь-якої сфери економічної діяльності. Важливим є розуміння здобувачами можливостей сучасного маркетингу, постійного творчого пошуку, самонавчання відповідно до змін у науці, економіці та суспільстві у контексті глобальних тенденцій розвитку та світових цінностей (план).
Управління якістю та безпечністю товарів і послуг у контексті виходу на зовнішні ринки
Сучасні процеси глобалізації в торгівлі, необхідність інтеграції нашої держави в міжнародні економічні відносини обумовлюють потребу пошуку та розширення сфер господарської діяльності. Однією з найбільш пріоритетних для нашої країни є продовольча сфера, що характеризується значним сировинним і виробничим потенціалом, високими експортними можливостями. Розвиток у цій галузі стримується переважно за відсутності на вітчизняних підприємствах харчового ланцюга чітко налагоджених систем управління безпечністю харчових продуктів.
Упаковка – це оболонка готового продукту, яка одночасно повинна виконувати кілька життєво важливих для нього функцій: можливість розподілу його вмісту за вагою або кількістю, збереження та зручність транспортування продукту, його ідентифікацію, інформаційну функцію, зокрема рекламну, тощо.
Реалізація можливостей сучасного маркетингу
Представники викладацького складу кафедри заслухали наукові виступи студентів щодо найактуальніших тенденцій управлінської діяльності та сучасних трендів маркетингу.
Відзначили найкращі виступи: Савків Іван (магістр, Маркетинг), Королько Назар (магістр, Менеджмент ЗЕД), Паращич Марічка (4курс, Менеджмент ОіА) та Михайлишин Марія (2курс, Маркетинг).
Особливо за креативність відзначили: Воробчак Ірину, Гулей Мар’яну, Давосир Світлану та Пертовську Марину.
Бізнес-семінар “Анатомія бізнесу”
Студенти та викладачі кафедри менеджменту і маркетингу відвідали бізнес-семінар “АНАТОМІЯ БІЗНЕСУ”. Основна ідея дати відповідь на питання: Чому вас обмежують конкуренти або лідер завжди на крок попереду?.
Найцікавіші виступи: “Інструменти для автоматизації бізнесу”, “Роль бренду у створенні унікального клієнтського досвіду”, Анігіляція чи вибух нових ідей”.
Управління якістю та безпечністю товарів і послуг у контексті виходу на зовнішні ринки
Сік зелених паростків пшениці містить:
- 32 види різних вітамінів, серед яких вітаміни А, С, Е, групи В та інші.
- Мікроелементи: залізо, цинк, калій, кальцій, фосфор.
- Хлорофіл.
- Протеїни, амінокислоти, вуглеводи.
- Більше 450-ти видів різноманітних ферментів, необхідних для підтримки здоров’я в тілі.
- І те, чого не можна дослідити в хімічних лабораторіях, – потужну життєву енергію!!!
Управління якістю та безпечністю товарів і послуг у контексті виходу на зовнішні ринки
Грандіозне свято нерухомості – Real Estate IF Awards & Forum
Представники кафедри відвідали форум до дня рієлтора з фокусною тематикою «Місто для людей». Найкращі забудівники міста презентували свої проекти.
Форум – це місце розвитку лідерів галузі. Подія яка покликана об’єднати учасників ринку нерухомості для формування найкращих бізнес та соціальних проектів, які мають відповідати сучасним європейським стандартам якості та зробити наше місто комфортним та сучасним.
Мета свята – довести, що кооперація завжди вигідніша, аніж конкуренція.
Науково-практична конференція
«Сталий розвиток Прикарпаття в контексті глобалізаційних процесів»
Конференція Ukrainian Leaders: Your Way For Development!